Beantwoord

Logeren

  • 12 December 2019
  • 10 reacties
  • 2518 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

EERST ANDERE TOPIC LEZEN

 

Hey ik zou graag met mn vriend willen logeren bij mij thuis en expirimenteren. Wij hebben dit eerder gedaan en het was zo afgelopen.

We gingen slapen en ik slaap normaal naakt dus vroeg ik: 'He gast ik slaap normaal naakt is dat oke voor nu?' 'Ja tuurlijk man.'

Nou ja dus wij liggen in bed en zitten lekker te praten. Hij pakt zn telefoon om licht te schijnen om 'iets te zoeken', maar ik had mn deken van me af en hij schijnt naar mij toe. Hij zag vol op mij stijve penis (Was stijf want we waren een beetje geil aan het praten). Het was ff stil en toen gingen we praten over andere dingen, maar dat is niet van toepassing.

Maar ik wil weer afspreken en da een (Als hij het wilt een grote) stap verder gaan.

Zijn er tips/verhalen met een tip erin?

 

JustAGuy Says A...BYE

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 February 2020, 00:35

Bekijk origineel

10 reacties

AHHH, het is baby yodaaaa, so cute!

AHHH, het is baby yodaaaa, so cute!

Ja!!! ❤❤❤

Verder heb ik niet echt tips of verhalen ofzo, sorry man.

Hallo JustAGuy :)

Ik heb niet echt tips voor jou, sorry.

-Dr8gon99

ga gewoon lekker kletsen en geil worden en doe een soort van durven of waarheid maar dan met alleen pikante vragen/ opdrachten  suc6 en veel plezier😘

Thx allemaal!❤

Nog andere mensen?

 

Bekijk ook mijn andere 2 topics

Dat ga ik doen :)

-Dr8gon99

Thx

Deze topic is gesloten

EERST ANDERE TOPIC LEZEN

 

Hey ik zou graag met mn vriend willen logeren bij mij thuis en expirimenteren. Wij hebben dit eerder gedaan en het was zo afgelopen.

We gingen slapen en ik slaap normaal naakt dus vroeg ik: 'He gast ik slaap normaal naakt is dat oke voor nu?' 'Ja tuurlijk man.'

Nou ja dus wij liggen in bed en zitten lekker te praten. Hij pakt zn telefoon om licht te schijnen om 'iets te zoeken', maar ik had mn deken van me af en hij schijnt naar mij toe. Hij zag vol op mij stijve penis (Was stijf want we waren een beetje geil aan het praten). Het was ff stil en toen gingen we praten over andere dingen, maar dat is niet van toepassing.

Maar ik wil weer afspreken en da een (Als hij het wilt een grote) stap verder gaan.

Zijn er tips/verhalen met een tip erin?

 

JustAGuy Says A...BYE

Hoi 

 

Ik heb een keer met een vriend naakt in een tweepersoons bed gelegen en elkaar afgetrokken daar is niks raars aan denk ik

Reageer