Vraag

Logeren

  • 24 April 2019
  • 8 reacties
  • 1287 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey morgenavond krijg ik een vriend te logeren. Maar ik wilde eigenlijk iets anders doen😏. Hij is 12 en ik 13. Maakt dit uit?

Groeten anoniem

8 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Natuurlijk maakt dat niet uit. Zolang jullie het allevei maar willen
Als jullie er allebei klaar voor zijn en het willen zou het geen probleem zijn. Houd er wel rekening mee dat sex onder je 16e verboden is, maar ik denk niet dat er een politieagent naast jullie gaat staan (:
Doe het wel veilig, want een soa wilt je niet hebben.

Gr. FLB
Badge
@FLB ik wil geen commentaar leveren hoor, maar het is verboden onder de 12😅
@GirlNoName

Nee, zoek maar op google.

Gr, FLB
Hoi hoi, als jullie er allebei klaar voor zijn en het willen waarom niet. Er is wel een maar en dat is dat het kan zijn dat hij/zij het absoluut niet wil en respecteer dat dan. En als jullie het allebei willen ga er voor, maar doe het wel veilig. Ik neem niet aan dat jij of de ander zwanger wil worden of dat je een soa wil. Succes!!

Kusjes😘
Om eerlijk te zijn en ik wil je niet ongemakkelijk voelen ofzo of beledigen..
Maar je mag echt niet onder de 18jaar... je weet wel doen o f wat dan ook.. of onder de 20jaar..
Hallo zeg.... hebben jullie nooit doktertje gespeeld ofzo ? Iedereen krijgt een fase in zijn leven waarin hij nieuwsgierig wordt naar anderen en dingen samen wil ontdekken. En ja, soms is dat al op heel jonge leeftijd.
Daar is niet zoveel op tegen, mits het maar gebeurt uit vrije wil bij alle 2, en zolang er geen te groot leeftijdsverschil zit tussen beiden. Logeeravonden zijn uitermate geschikt om te kunnen experimenteren. Je ziet dan elkaar misschien wel naakt als je gaat douchen of een schone onderbroek aandoet, misschien hoor je de ander wel aftrekken snachts, en misschien komt van het een het ander. Of niet, dat kan ook. Maar je kunt elkaar sowieso wel onder 4 ogen spreken.

Dus Anoniem20016482 , maak er een gezellige logeeravond van, reken er niet te vast op dat er inderdaad wat anders gaat gebeuren (want misschien wil die vriend wel niet), maar mocht er wel wat gebeuren dan is dat alleen maar meegenomen.
Om eerlijk te zijn en ik wil je niet ongemakkelijk voelen ofzo of beledigen..
Maar je mag echt niet onder de 18jaar... je weet wel doen o f wat dan ook.. of onder de 20jaar..

Als jullie er allebei voor instemmen mag het gewoon. Er is geen regel voor de leeftijd.

Kusjes😘

Reageer