Vraag

Lingerie verbergen

  • 29 December 2018
  • 7 reacties
  • 734 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
ik ben een jongen van 15 ik draag wel eens Stings als ik thuis ben maar nu wil ik
het dus ook een keer naar school aan doen
maar hoe kan ik zorgen dat niemand hier achter komt bijvoorbeeld als
we gaan gymen trouwens ben niet gay maar vind het gewoon lekker
hoop graag snel op antwoord groetjes mij

7 reacties

Hi Soepkip,

wat bedoel je met Lengie?
Is dat een typefout voor lingerie (want ik zie "lengerie" staan bij de tags)

Ik ga er alvast maar even vanuit dat je dat bedoelt.

Nou, je hebt vast niet elke dag gym op school, dus dan zou ik als ik jou was, op de dag dat je wel gym hebt gwn een onderbroek/boxer aandoen en geen string. Op de andere dagen kun je dan wel een string dragen. Of je gaat je in de pauze voor de gymles even omkleden: string uit en boxer aan en dan kun je in de pauze na de gym je onderbroek weer uitdoen en je string aantrekken.

Lijkt me wel te doen toch?

Btw draag je een jongens-string of een meisjes-string. Just curious, ik bdl er verder niks mee, just asking 🙂

Groetjes,
M&M's
@M en Ms ik bedoelde idd lingerie
ja maar ik vind het ook lekker om als ik moet gymen lekker in een string te kunnen springen enzo
ik vraag trouwens vrouwen strings
maar als ik ze aan heb en mijn spijkerbroek zakt iets en ze zien het hoe kan ik dat verbergen
Hi Soepkip,

tsja, dat maakt het wat ingewikkelder.

FF voor de duidelijkheid een string is toch met zo'n touwtje tussen je billen? Nou dan ga je er aan de achterkant niet zo veel van zien. Ik bedoel zo rond je billen zie je dan niet een randje van een onderbroek, alleen boven je billen. Tsja, als je wilt rondspringen in een string kun je dan niet over je string gwn een onderbroek, een jongensslipje of boxer dragen en daarover dan weer je sportbroekje en shirt?

Dan zou ik thuis eerst ff voor de spiegel kijken of je die string kunt zien als je bukt enzo. Dus of die dan boven je onderbroek uitkomt.

Is dat iets om te proberen?

Btw, waar laat je je piemel in zo'n string? Doe je die dan naar achteren tussen je benen, want aan de voorkant komt ie er toch onderuit of niet? 🤔


Laters

Groetjes,
M&M's
@M en Ms ik leg idd mijn piemel altijd naar achter voelt best lekker
ik zal kijken wat ik met je tips kan
hoop ook dat er nog meer mensen reageren
bedankt
Als ik mijn piemel zo doe en ga lopen, krijg ik gelijk een stijve, denk ik

Wat je ook nog aan kan doen is zo’n hardloopbroekje met shirtje uit één stuk (bodysuit) over je string en dan daarover een los en beetje wijder sportbroekje en eventueel nog een los lang t-shirt.

Dan zie je iig niet echt iets met bukken.

Ik weet niet of je verplicht sportkleren van school hebt?

Die bodysuit kan je kort voor gym aantrekken en erna weer uittrekken op de wc ofzo.

Verder kan ik ff niks verzinnen.

Btw douchen jullie dan niet op school, want dat wordt wel wat ingewikkelder met uitkleden enzo.

Toch nog een vraagje over je string, als je het niet vervelend vindt. Ik ben nou eenmaal nieuwsgierig, sorry. Heb je dan echt zo’n lingerie string ding aan, ik bedoel mijn zus heeft ook van die strings waar je eigenlijk bijna helemaal doorheen kan kijken en dan met van die kanten randjes of is het een gewone string van helemaal stof zeg maar. Ik zou als ik jou was niet gelijk proberen met van die kanten randjes enzo, want die valt wel meer op als je er een stukje van ziet.

Ja precies, er zijn vast nog wel anderen met (betere) tips

Groetjes,
M&M’s
@M en Ms ik draag soms kante en soms gewoon stoffen vind kant wel het lekkerste
nee wij douchen niet op school er bedankt voor je tips
Een string en daarboven je boxer?

Reageer