Vraag

liefde

  • 28 March 2021
  • 7 reacties
  • 166 Bekeken

Badge +1

Hoi, ik ben Jan 

Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas, hoe kan ik haar het best benaderen? En is het normaal dat ik echt verliefd ben?


7 reacties

Hey daar!

Je hoor, dat is hardstikke normaal. Je kunt een praatje met haar gaan maken in de pauze, en zo verder in contact komen. Zo leer je elkaar ook beter kennen.

De volgende stap zou samen leuke dingen gaan doen zijn, zoals een wandeling maken, zwemmen, fietsen, etc. (Aangezien alles dicht is door Covid nu)

Wanneer het goed voelt kun je haar vragen.

Fijne avond!

Badge +1

Hey daar!

Je hoor, dat is hardstikke normaal. Je kunt een praatje met haar gaan maken in de pauze, en zo verder in contact komen. Zo leer je elkaar ook beter kennen.

De volgende stap zou samen leuke dingen gaan doen zijn, zoals een wandeling maken, zwemmen, fietsen, etc. (Aangezien alles dicht is door Covid nu)

Wanneer het goed voelt kun je haar vragen.

Fijne avond!

Heel erg bedankt mier! Hoe zit met jou en je liefdesleven ? Jouw tips zijn echt handig, ik ga ze gebruiken!

Hey daar!

Je hoor, dat is hardstikke normaal. Je kunt een praatje met haar gaan maken in de pauze, en zo verder in contact komen. Zo leer je elkaar ook beter kennen.

De volgende stap zou samen leuke dingen gaan doen zijn, zoals een wandeling maken, zwemmen, fietsen, etc. (Aangezien alles dicht is door Covid nu)

Wanneer het goed voelt kun je haar vragen.

Fijne avond!

Heel erg bedankt mier! Hoe zit met jou en je liefdesleven ? Jouw tips zijn echt handig, ik ga ze gebruiken!

Mijn liefdesleven zit helemaal tip-top in orde, hopelijk de jouwe ook binnenkort!

Groetjes!

Badge +1

Hey daar!

Je hoor, dat is hardstikke normaal. Je kunt een praatje met haar gaan maken in de pauze, en zo verder in contact komen. Zo leer je elkaar ook beter kennen.

De volgende stap zou samen leuke dingen gaan doen zijn, zoals een wandeling maken, zwemmen, fietsen, etc. (Aangezien alles dicht is door Covid nu)

Wanneer het goed voelt kun je haar vragen.

Fijne avond!

Heel erg bedankt mier! Hoe zit met jou en je liefdesleven ? Jouw tips zijn echt handig, ik ga ze gebruiken!

Mijn liefdesleven zit helemaal tip-top in order, hopelijk de jouwe ook binnenkort!

Groetjes!

Zozo dat klinkt leuk! Heb je een leuk vriendinnetje of vriendje dan? 
 

groetjes!

Hey daar!

Je hoor, dat is hardstikke normaal. Je kunt een praatje met haar gaan maken in de pauze, en zo verder in contact komen. Zo leer je elkaar ook beter kennen.

De volgende stap zou samen leuke dingen gaan doen zijn, zoals een wandeling maken, zwemmen, fietsen, etc. (Aangezien alles dicht is door Covid nu)

Wanneer het goed voelt kun je haar vragen.

Fijne avond!

Heel erg bedankt mier! Hoe zit met jou en je liefdesleven ? Jouw tips zijn echt handig, ik ga ze gebruiken!

Mijn liefdesleven zit helemaal tip-top in order, hopelijk de jouwe ook binnenkort!

Groetjes!

Zozo dat klinkt leuk! Heb je een leuk vriendinnetje of vriendje dan? 
 

groetjes!

Natuurlijk! Anders zou ik niet samen met diegene zijn. Laten we het on-topic houden, als je verder nog vragen hebben over de originele post kun je hierop reageren.

Groetjes!

Je moet gewoon zeggen “mooie schoenen, neuken?”

Ik zie dat je al geholpen bent, ik ben wel benieuwd. Is het je gelukt? Mocht je het nog niet echt geprobeerd hebben, ik denk dat ik wel wat leuke tips heb mocht je al een beetje bevriend met haar zijn maar nog geen eerste stap hebben gezet:

- Ga iets leuks doen! IJsje halen of iets anders lekkers, samen ergens naartoe, een leuke wandeling maken

- Ga op school meer met haar om, help met huiswerk of ga naast haar zitten in de klas als dit kan

- Neem vooral de tijd, geef haar wat subtiele signalen door te flirten en kijk of ze reageert

- Als je echt romantisch bent en durft, laat een briefje voor haar achter bij haar fiets of kluisje of wat dan ook (waarderen meisjes heel erg ;) in mijn ervaring)

Reageer