leuke verhalen ofz

  • 21 October 2019
  • 10 reacties
  • 3129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heeft er iemand zin om ff lekker over seks en masturberen etc. te praten of heeft er iemand nog n leuk verhaal


10 reacties

Reputatie 1
Badge +1

@Jippiee14jr

Hey jongen, 

Ik ben bijna 15 jaar en heb pas een leuk vriendinnetje van 13 en half. Ze mag van haar ouders bij mij slapen thuis. Dit weekend wou ze me gaan aftrekken tot het einde.. Yes met zaadlozing. Ze was me aan het zoenen ik zei pijp me dat deed ze even. Maar ze wou geen sperma in de mond krijgen. Ze weet niet hoe het is eruit ziet in het echt  of smaakt. Toen lag ze op haar rug en ik bewoog mijn Pik tussen haar borstjes. Toen ik bijna klaar kwam duwde ik mijn eikel tegen haar vagina openening niet erin want ze wou nog maagd blijven. Mijn zaad spoot ik wel zo in haar kutje. Ze zei ik voel iets warms mmmm💪😜

Badge

geil man

ik wil ook echt een vriendinals ik zulke verhalen hoor :grin:

Reputatie 1
Badge +1

@Jochempie

 

Je hoeft nog geen vriendinnetje te hebben.. gewoon een geil meisje op school fixen en doen bv. 💪🥒

heeft er iemand zin om ff lekker over seks en masturberen etc. te praten of heeft er iemand nog n leuk verhaal

Masturbeer jij vaak? 

Reputatie 1
Badge +1

@mathijs

IK doe het elke dag soms 2x maakt niet uit waar of iemand me ziet betrapt of zo.

Vader van mijn beste vriend had me op zolder betrapt tijdens het rukken.. ik was helemaal bloot en had een stijve toen ie me zag. Hij zei alleen maar.. Oh sorry ben weer weg. 🥒💪😅

@mathijs

IK doe het elke dag soms 2x maakt niet uit waar of iemand me ziet betrapt of zo.

Vader van mijn beste vriend had me op zolder betrapt tijdens het rukken.. ik was helemaal bloot en had een stijve toen ie me zag. Hij zei alleen maar.. Oh sorry ben weer weg. 🥒💪😅

Ja ik ken het, doe het ook wel 2x per dag en maakt ook niet uit waar, zijn thuis wel open gelukkig. 

Reputatie 1
Badge +1

@mathijs

Zelfs op school pissen  bij de urinoirs.. Ik kreeg daar toen een stijve spontaan en had zin om nu te gaan  rukken. Kwam mijn sportleraar 4 Minuutjes erna naast me plassen. 

Hij was lang 1 m90 kon zo overheen kijken en mijn harde lul spotten. Zei die lekkerr formaat Pik heb je jongen! Zo geil geworden trok ik effe snel en  spoot mijn zaad in de urinoir. LLekker man.. antwoordde hij psst ons geheimpje. En handjes gaan  wassen🤣🥒👌

Heyyy. Een tijdje geleden had ik me vroer betrapt om rukken. Ik hoorde het geluid en het leek me leuk om hem daarop te betrappen. Hij had een best wel grote penis denk rond 18/19 cm en werd daar heel geil van. Hij leek het wel leuk te vinden. Hij had me nog nooit naakt gezien. Het voelde heerlijk even later gingen er elkaar aftrekken/vingeren. We hebben GEEN seks gehad.  (Hij was iets van 1 uur aan het rukken ofzo😱). Me broer deed zn beddengoed in de was en alles was weer goed. Ik had het met hem er over en besloten het vaker te doen. De 3 Keer was anders me stief zusje (14) kwam binnen. Zij betrapte óns en we zeiden dat ze NIKS mocht zeggen tegen pap en mams we zeiden dat we alles gingen doen wat zij wilde. Het bleek dat zij ook vingerde en ons de 1e Keer ookal had betrapt. Een week daarna waren we alleen thuis en hebben we een trio gehad omdat me zusje het anders ging vertellen. Het voelde heerlijk en het was echt helemaal te gek. We mastruberen nu vaker samen en pijpen/beffen elkaar ook

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

Heyyy. Een tijdje geleden had ik me vroer betrapt om rukken. Ik hoorde het geluid en het leek me leuk om hem daarop te betrappen. Hij had een best wel grote penis denk rond 18/19 cm en werd daar heel geil van. Hij leek het wel leuk te vinden. Hij had me nog nooit naakt gezien. Het voelde heerlijk even later gingen er elkaar aftrekken/vingeren. We hebben GEEN seks gehad.  (Hij was iets van 1 uur aan het rukken ofzo😱). Me broer deed zn beddengoed in de was en alles was weer goed. Ik had het met hem er over en besloten het vaker te doen. De 3 Keer was anders me stief zusje (14) kwam binnen. Zij betrapte óns en we zeiden dat ze NIKS mocht zeggen tegen pap en mams we zeiden dat we alles gingen doen wat zij wilde. Het bleek dat zij ook vingerde en ons de 1e Keer ookal had betrapt. Een week daarna waren we alleen thuis en hebben we een trio gehad omdat me zusje het anders ging vertellen. Het voelde heerlijk en het was echt helemaal te gek. We mastruberen nu vaker samen en pijpen/beffen elkaar ook

@Nova123  lekker, je hebt best wel zin der in zo te lezen

Hey allemaal ik heb ook een leuk geil verhaal eigenlijk een droom. Dus ik was alleen thuis en opeens ging de bel. Ik deed open en daar stond een goede vriendin van mij op school robine. Ze is 17 jaar We gingen in de zetel zitten om wat bij te kletsen. En opeens deed ze haar bloesje met knoopjes los 1 voor 1. Ik zei van : uuh wat ben je van zien. Ja ik dacht okey ze heeft een bh aan. Maar nee ik zag gewoon haar blote tieten direct ze had zeker een C. Ze zei : ooh wat ben je toch lekker kereltje. Opeens kneep ze in mijn ballen. En zei ze : hmm verwen me maar eens lekker met die pik van je. Ze deed ook haar rokje uit en slipje. Toen pakte ze mijn piemel vast en leed die naar haar kutje. Hij schoof er zo in. Haar kutje was zoo vochtig. Ze ging als een wilde tekeer op en neer. Ze zei : pak me schatje (kreunen) nog voor ik kwam stak ze mij penis tussen haar borsten en bewoog ik op en neer. Ik zei tegen haar : ooh ik kom ik hou het niet langer. En toen  spoot  ik op haar borsten en ze likte mijn penis en haar borsten helemaal af. Toen had ze mij nog even een blowjob gegeven. En kwam ik weer klaar. Echt heerlijk 😋

Reageer