Vraag

Lesbisch?

  • 22 November 2018
  • 9 reacties
  • 1169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhey,

Ik ben een meisje (14) en ik heb een beste vriendin. Ik vind haar heel knap en als ik met haar ben ben ik heel knuffelig en ik zou eigenlijk met haar willen zoenen/seks hebben. Zij maakt grapjes over dat we het gaan doen, dat ze seks wil. Maar ben ik nu lesbisch? Heb aan mijn ouders verteld dat ik denk dat ik lesbisch ben, die zeggen dat ik het moet afwachten. Maar ben te nieuwsgierig. Ook als ik een knap meisje zie lopen dan kijk ik vaak om/krijg ik een vreemd gevoel in mijn buik...

Kunnen jullie mij misschien zsm verder helpen?

9 reacties

Ben je ooit verliefd geweest op een jongen? Als dat zo is kan het zijn dat je of bi bent of hetero maar zeker geen lesbi
@Anoniem2310 ik vind jongens wel knap maar ik zie mezelf eigenlijk niet met ze zoenen of seks hebben. En heb alleen nog maar snoepjesverkering gehad (groep 1, je weet vast wel wat ik bedoel)
Hi,
Met wat je zo verteld lijkt het er wel op dat je lesbisch bent 😊
Maar het kan natuurlijk ook nog altijd zo zijn dat je bijv Pan of Queer bent ofzo
( ja leuk he, nogmeer sexualiteiten )
Als je zelf denkt dat je lesbisch bent kan je je opzich gewoon zo noemen. Het kan ook dat je nog meer ontdekt waar je op valt. En dan kan je jezelf altijd nog anders noemen. 😊
@Asy silivana Hey! Bedankt voor je reactie! Ik hou het nu nog bij Questioning, maar ik vind het heel interessant om uit te zoeken wie ik ben en waar ik op val.
Heey,
Als je echt verliefd bent en je kan je toekomst zien met een meisje dan kan je zeggen dat je lesbisch bent, niks mis mee! Ik ben het ook 🙂 maar als je nog veel twijfelt zou ik afwachten ♥️
Xxx Agirl
@AGirl1234 Heyy, ik zie inderdaad de toekomst met een meisje, niet met een jongen.
Bedankt voor je reactie!

Xxxxxxxx

Reageer