Vraag

Lekker verkracht

  • 26 June 2018
  • 2 reacties
  • 2433 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben 15 en ik ben verkracht overlaatst maar het probleemis dat ik niet weet of ik het erh moet vinde. Ik vond het best wel geil ik kan er nirt aan doen mazr als ik er aan terug denk kom ik gwn direct klaar. Ik heb tege mijn beste vriend vezegd en die zegt dat het hem al ovrrkome is, verkrachting. Aleja tegewoordig is dat tog normaal verkachting denk ik. Maar op dat momeny vpnd ik hrt eng want hij dleurde me op de brommer en verkachte me ergens in de bosjes mazr dat vond ik best wel geil ik wil hem eiglk terug zien voor te vrage dat hij het nog is zou kunne doen maar natuurluji weet ik niet xie de man was. Spijtig ik voel me er zo depris over ik mid hem gewoon. Ik kn hrt nimeet aan ik wil zelfmoord plege
Help me alsjeblieft

2 reacties

Ik denk dat verkrachting niet normaal is en dat heb het beste het met bijvoorbeeld het met je ouders kan bespreken over wat er gebeurd is en hun advies vraagt. En denk dat je je ook niet te veel moet druk maken over hem en dat je gewoon een leuk vriendje moet zoeken (want iemand die je verkracht is naar mijn mening niet echt een goed persoon om mee om te gaan).
Reputatie 3
Badge +8
Wat vervelend voor je zeg. Tegenwoordig is verkrachting inderdaad volkomen normaal. Ook zó vreemd dat er nog steeds gigantische gevangenisstraffen op staan. Zouden ze moeten afschaffen.

Je bent verkracht, maar vond het fijn. Omdat je diegene niet kunt contacteren wil je zelfmoord plegen. Dat lijkt mij inderdaad heel erg moeilijk om mee om te gaan. Misschien helpt een bezoekje aan een politiebureau zodat je weer wakker wordt geschud.

Reageer