leeftijdsverschil 17/34

  • 31 December 2020
  • 7 reacties
  • 782 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

Via mijn sportclub heb ik een vrouw leren kennen. ze was namelijk een tijdje onze invaltrainer en ik had altijd het appcontact met haar om teamdingen te regelen.  maar nu is onze oude trainer weer terug maar ik app nog veel met haar en spreek ook elke 2 weken ongeveer wel een keer af met haar.  we doen dan echt van alles. iets bakken, film kijken, samen hardlopen, enz. 

4 dagen geleden was ik savonds even naar haar toe geweest thuis en toen hebben we een film gekeken en gewoon gepraat een beetje. en toen hadden we een beetje op een grappende manier over seksuele dingen gepraat. ik vond dat best spannend maar wel leuk haha. zij vond dat blijkbaar ook want toen ik weer thuis was hebben we verder nog geappt met elkaar en we hebben allebei verteld/toegegeven dat we elkaar we echt heel leuk vinden… dat voelt best wel apart als iemand anders dat zo over jou voelt blijkbaar maar wel fijn. 

maargoed waar het op neerkomt is dat we hebben afgesproken om de volgende keer samen een beetje seksuele dingen te gaan ontdekken/proberen. gewoon rustig aan wat we allebei chill vinden om te doen. en zondag hebben we afgesproken dus. alleen vind ik het nu best wel spannend. wat ook wel logisch is want het is voor mij de eerste keer dat ik zoiets ga doen. en zoals je aan de titel ziet is ze wel een stuk ouder dan ik namelijk 34.  en ik ben 17. dat maakt het misschien ook wel een beetje enger. maar ik vind het eerlijk gezegd wel echt heeel geil om zoiets een keer te doen met haar want het is srs echt een knappe vrouw naar mijn mening. alleen ik weet dus totaal niet hoe alles moet enzo.  

wat vinden jullie van het verschil? (het is btw niet illegaal ofzo omdat ik nog geen 18 ben. vanaf 16 mag dat als je allebei duidelijk instemt)

wat kunnen we het beste doen de eerste keer?

verder nog tips voor mij?

 

groetjes Thimoooo :)


7 reacties

ik weet niet zo goed wat ik hiervan vind 

ik denk dat je hier zelf ook goed genoeg over nagedacht hebt. ik wil echte liefde natuurlijk niet in de weg staan maar het leeftijdsverschil is wel heel groot. en je gaat daar last van krijgen als jullie beide een serieuze relatie willen. (zomaar gewoon even seksuele dingen doen met een vrouw van 34 zou ik sowieso afraden) dus IK zou het ook alleen maar doen als je ook echt verliefd bent.  maar als jullie het echt allebei willen en ook rekening houden met alle gevolgen die dit eventueel met zich mee brengt dan zou ik zeggen waarom niet if its true love its true love. maar jullie moeten het uiteindelijk samen uitvogelen. ik zou duidelijk tegen haar zijn over of jullie dit allebij willen en dat het voor jullie allebij ook duidelijk is wat voor soort relatie dit gaat worden en of jullie beide daar ook me akoord gaan. dit hele verhaal klinkt misschien heel moeilijk ofzo maar realiseer je vooral dat als je nu hele domme dingen gaat doen dat voor jullie (maar vooral voor haar) heel fout af kan lopen. denk goed na over wat je doet dan komt het allemaalg  

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Jaa ik snap wat je bedoeld hoor! echt een relatie ofzo gaat idd niet echt werken dat zij ze zelf ook al. want anderen gaan het ten eerste niet echt accepteren en je verschilt door de leeftijd toch wel heel erg van elkaar. maar dat neemt niet weg dat ik wel gewoon echt verliefd op haar ben. en wil wel gewoon heel graag dit soort dingen met haar “ontdekken”.  en zolang ik geen grenzen van mijzelf over ga, ga ik er denk ik heus geen last van krijgen hoor. 

 

Badge

Neem condooms mee. Veel plezier😅

 

wat vinden jullie van het verschil? (het is btw niet illegaal ofzo omdat ik nog geen 18 ben. vanaf 16 mag dat als je allebei duidelijk instemt)

Hier zit wel een kanttekening aan. Omdat je 17 bent ben je seksueel meerderjarig en mag je dus "je eigen keuzes maken" op dat vlak. Dat betekent echter niet dat dit allemaal koek en ei is. Jullie appen, kijken films samen (een date) praten over intieme dingen en willen ook intieme dingen samen doen, dit getuigt van een relatie. En volgens de wet blijft zij in dat geval een pedofiel, omdat je in het algemeen nogsteeds minderjarig bent en zij overduidelijk meerderjarig. Voor de goede orde, ik zeg dus niet dat je iets niet mag doen, maar ik zou wel voor jezelf nadenken waarom je dit graag wilt en vooral ook waarom zij dit zou willen. Ze had in principe je moeder kunnen zijn, 2x zo oud als jij. 

wat kunnen we het beste doen de eerste keer?

verder nog tips voor mij?

 

groetjes Thimoooo :)

 

en zolang ik geen grenzen van mijzelf over ga, ga ik er denk ik heus geen last van krijgen hoor. 

 

ja het is misschien wel waar dat jij er mentaal geen last van gaat krijgen (dat kan ik niet beoordelen)

maar als mensen erachter komen gaan zowel jij als zij (vooral zij) er zeker wel last van krijgen

ik zeg niet dat je het niet moet doen maar realiseer je wel dat zij in principe pedofiel is. 

maar je moet vooral doen wat jullie zelf willen en ik wens voor je dat het allemaal goed voor je gaat

succes :))

Hoi!

Of dit verstandig is weet ik niet, dat kan jij denk zelf het beste beoordelen. Bepaal wel goed voor jezelf hoe ver je wilt gaan en ga niet over die grens heen.

 

Jaa ik snap wat je bedoeld hoor! echt een relatie ofzo gaat idd niet echt werken dat zij ze zelf ook al. want anderen gaan het ten eerste niet echt accepteren en je verschilt door de leeftijd toch wel heel erg van elkaar.

Waarom doe je dit als je geen relatie wilt? Zo creëer je toch een soort hoop denk ik, zowel voor haar als voor jezelf. 
(En geen relatie beginnen om wat anderen daarvan gaan vinden is geen goede reden, de tweede reden is beter).

 

Uiteindelijk moet je zelf bepalen wat je wilt, wij kunnen slechts onze mening geven dus ik hoop dat je daar wat aan hebt.

J8j8

Reputatie 1
Badge +1

 

wat vinden jullie van het verschil? (het is btw niet illegaal ofzo omdat ik nog geen 18 ben. vanaf 16 mag dat als je allebei duidelijk instemt)

Hier zit wel een kanttekening aan. Omdat je 17 bent ben je seksueel meerderjarig en mag je dus "je eigen keuzes maken" op dat vlak. Dat betekent echter niet dat dit allemaal koek en ei is. Jullie appen, kijken films samen (een date) praten over intieme dingen en willen ook intieme dingen samen doen, dit getuigt van een relatie. En volgens de wet blijft zij in dat geval een pedofiel, omdat je in het algemeen nogsteeds minderjarig bent en zij overduidelijk meerderjarig. Voor de goede orde, ik zeg dus niet dat je iets niet mag doen, maar ik zou wel voor jezelf nadenken waarom je dit graag wilt en vooral ook waarom zij dit zou willen. Ze had in principe je moeder kunnen zijn, 2x zo oud als jij. 

wat kunnen we het beste doen de eerste keer?

verder nog tips voor mij?

 

groetjes Thimoooo :)

 

Je bent een pedofiel als je 18+ bent en valt op kinderen vanaf 15 en jonger, dus nee geen pedofilie.

Reageer