leeftijd masturberen

  • 6 January 2020
  • 6 reacties
  • 391 Bekeken

Badge

Hi, 

Ik ben een meisje van 13 en ik masturbeer nu bijna een jaar, wordt over 2 weken 14. Dus ik was 13 toen ik begon is dit jong?

Hoe oud waren jullie toen jullie begonnen?

 

En hebben jullie nog tips om het fijner te maken?

Tnx


6 reacties

Hoi ,

Ik ben een jongen van nu 14 en ik begon op mn elfde al.

Het is niet raar om al wat vroeger af te trekken want het verschilt een beetje per persoon, ik was gewoon heel benieuwd hoe het voelde en iemand anders zei dat hij het een smerig idee vondt wag ik dus totaal niet heb dus dat kan wel invloed hebben op welke leeftijd je begint.

 

Wanneer je zin krijgt hangt af van persoon tot persoon. Ik ben een jongen van 15 en begon op mijn 8ste af te trekken. Meisjes beginnen meestal een paar jaar later, maar een probleem ofzo is er niet.

Probeer een andere posities, plaatsen, …

Ik begon op m’n 10,5/11 probeer eens buiten te doen, doe ik ook vaker is echt super

Hi, 

Ik ben een meisje van 13 en ik masturbeer nu bijna een jaar, wordt over 2 weken 14. Dus ik was 13 toen ik begon is dit jong?

Hoe oud waren jullie toen jullie begonnen?

 

En hebben jullie nog tips om het fijner te maken?

Tnx

ik ben pas rond mijn eind 14de begonnen ben nu bijna 15.

een elektrische tandenborstel die rond draait

Ik ben een jongen van 14 en ik doe het al vanaf ik 7 of 8 was. Een oudere broer van een vriend van mij heeft het ons toen laten zien en toen deden wij het ook. We hadden toen nog geen sperma maar het voelde wel heel lekker.. De broer van mijn vriend had toen al wel sperma en liet dat ook aan ons zien. 

Ik begon rond mijn 10de door mijn broer in een vakantiehuis Waar ik met hem de de slaapkamer deelde .

Reageer