Vraag

latex Pak

  • 14 January 2022
  • 13 reacties
  • 991 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi leden, ik heb het volgende. Ik zit al een lange tijd op internet en ik heb ontdekt dat ik latex leuk vind. Maar ik durf nog niet iets te kopen. Zijn hier mensen met ervaring en waar kan je het beste mee beginnen. Op veel sites staat iets kleins kopen. Alleen ik wil gelijk zo pak. Dat lijkt mij echt super. Alleen waar kan ik hem het beste verstoppen en opbergen mijn ouders mogen het niet vinden. 


13 reacties

Ik ken alleen LATEX-verf, bedoel je dat??

Hi leden, ik heb het volgende. Ik zit al een lange tijd op internet en ik heb ontdekt dat ik latex leuk vind. Maar ik durf nog niet iets te kopen. Zijn hier mensen met ervaring en waar kan je het beste mee beginnen. Op veel sites staat iets kleins kopen. Alleen ik wil gelijk zo pak. Dat lijkt mij echt super. Alleen waar kan ik hem het beste verstoppen en opbergen mijn ouders mogen het niet vinden. 

Ik heb wel vroeger zo regenjas gehad was volgens mij ook van het zelfde materiaal roze met een hartje op de achterkant.

-onnodige quote verwijderd, De kindertelefoon-

@TessaV 

Maar daar had je geen gevoel bij denk ik, of juist wel? 

 

-onnodige quote verwijderd-

Nee niet echt ik droeg ze eigenlijk meer omdat toen echt bijna alle meisjes bij in de klas zo soort jas hadden.

-onnodige quote verwijderd-

Ja precies, maar jij bedoeld meer een pvc jas. 


Ja zo PVC jas nu heet dat kidorable even zo 1 2 3 opgezocht zo jas had ik dus toen ik klein was.

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Ben ik toch benieuwd waarom je op dit topic/vraag gereageerd heb. Kende je het woord al en was je toch nieuwsgierig?

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

ja ik kende het woord al en ik vond het toch wel leuk om te zeggen dat ik vroeger toen ik klein was zo soort jas heb gehad. ik zou nu ook nog wel zo soort pvc jas willen kopen voor in de herfst maar ik woon sinds kort op bonaire waar het een beetje te warm is voor een jas in de herfst. 

 (Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Oh heerlijk, op bonaire wonen.  Ja ik denk dat het daar niet kouder wordt dan 20 graden haha. Je hebt hele mooie pvc jassen. Dan ben ik blij dat ik in Nederland woon haha

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Ja klopt wel ik wou een witte kopen of gewoon knal roze maar dat gaat nu niet meer lukken of ik kan het nog kopen als we hier een tropische storm hebben maar dan ga je juist met weinig kleding aan naar buiten om af te koelen.

Ja dat geloof ik direct, regendansjes doem haha 

(Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon)

Dat zekers

Badge

@Rubbie 

Het is nog niet zo makkelijk hoor je moet latex heel erg goed verzorgen anders gaat het stuk 

Voor vragen of tips wil ik je altijd helpen 

Reageer