Vraag

Kut van zusje

  • 5 February 2020
  • 25 reacties
  • 35871 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 en heb een zusje van bijna 12. Toen we nog wat jonger waren speelden we best vaak doktertje. We gingen dan bijna altijd elkaar onderzoeken bij mijn lul of haar kut. Zijn er meer jongens of meisjes die dit ook deden met hun broer of zus? Eigenlijk zou ik het nog wel willen doen met mijn zusje maar ik weet niet of zei dat ook nog wil zoals vroeger. 


25 reacties

Hi,

Als je klein bent is het anders dan nu. Vroeger was je schaamteloos en deed je van alles bij elkaar. Maar nu is dat anders. Je zusje komt langzaam aan in de puberteit en ik denk niet dat je zus het nog zo leuk vind om het te doen. Probeer haar VOORAL NIET over te halen. Anders kan het een vorm van incest zijn. En incest is strafbaar.

We gaan aankomende weekend bij opa en oma logeren en daar slapen we altijd samen in 1 bed. Ik denk dat ik haar dan voorzichtig wil vragen of ze nog weet van vroeger en of ze dat leuk vond en of ze het nog wel zou willen. 

hey, ik speelde vroeger altijd doktertje met een vriendje (toen we 4 of 5 waren ofzo), toen deden we precies hetzelfde. 1 keer deed hij zo'n nep thermometer in mn kut en die was toen ontstoken… het is denk ik een goed idee om het op die manier te vragen dit weekend, maar wees wel een beetje lief voor der als ze het niet wil, heel veel succes.

Xx 

Toen we gisteren bij opa en oma logeerden heb ik m'n zusje gevraagd of ze nog wel wist dat we vroeger vaak doktertje speelden. Ze zei ja, dat was altijd leuk. We gingen een beetje praten hoe het toen altijd ging en toen vroeg ik of ze het nog wel zou willen. Ze zei ja, dat lijkt me wel leuk maar dan wil ik eerst de dokter zijn en dan mag jij later. Ze heeft eerst mij helemaal onderzocht en daarna ik haar helemaal. De laatste keer dat we het gedaan hadden hadden we beide nog geen schaamhaar en nu beide wel. We vonden het beide leuk en willen het ook weer vaker doen. Ik vroeg ook of ze al vingerde en ze zei ja. Misschien wil ik volgende keer vragen of ze dat wil laten zien of dat ik het bij haar mag doen en zei dan bij mij of dat ik het haar voor doe. Haar kut was echt heel mooi en ik heb ook haar borsten aangeraakt. 

Badge

Hi,

Als je klein bent is het anders dan nu. Vroeger was je schaamteloos en deed je van alles bij elkaar. Maar nu is dat anders. Je zusje komt langzaam aan in de puberteit en ik denk niet dat je zus het nog zo leuk vind om het te doen. Probeer haar VOORAL NIET over te halen. Anders kan het een vorm van incest zijn. En incest is strafbaar.


ik vind dat fidel gelijk heeft

Ik ben benieuwd hoe het afgloopt

Reputatie 1
Badge +1

Gast niet doen echt vies man dan heb zelf het lef niet om met een meisje het te doen van je eigen leeftijd

Hoi zal ik jou wat zeggen. Stop er mee. Stop je zusje verkennen en dat soort zakken. Er komt een keer een moment dat je zusje je vies hard. De grond door haalt. Ik weet waar ik over praat. Of ze kan je chanteren dat je haar gevraagd hebt om haar naakt te zien. En je wilt dat echt stop nu het nog kan. Als komt uit. Ooit 

Hoi zal ik jou wat zeggen. Stop er mee. Stop je zusje verkennen en dat soort zakken. Er komt een keer een moment dat je zusje je vies hard. De grond door haalt. Ik weet waar ik over praat. Of ze kan je chanteren dat je haar gevraagd hebt om haar naakt te zien. En je wilt dat echt stop nu het nog kan. Als komt uit. Ooit 

Dit vind ik ook. Je moet er gewoon mee stoppen. Zoek een leeftijdsgenoot.

Hi,

Als je klein bent is het anders dan nu. Vroeger was je schaamteloos en deed je van alles bij elkaar. Maar nu is dat anders. Je zusje komt langzaam aan in de puberteit en ik denk niet dat je zus het nog zo leuk vind om het te doen. Probeer haar VOORAL NIET over te halen. Anders kan het een vorm van incest zijn. En incest is strafbaar.

Waar haal jij het vandaan dat incest strafbaar is 

Het is alleen strafbaar als bloedverwante seks hebben als ouders/ verzorgende met kinderen onder 18 jaar.

Als  Broer-zus, neef -nicht is in Nederland niet strafbaar. 

Zoals het staat bij Artikel 249 van Wet boek van Strafrecht

@Persoon zonder naam ,

het klopt dat incest niet in alle gevallen strafbaar is voor de wet. Een meerderjarige broer die met zijn meerdere jarige zus vrijwillig seks heeft met haar instemming zal niet gelijk een straf krijgen. Het is dan wel incest, maar geen seksueel misbruik.

 

Als die broer en zus minderjarig zijn en die broer bijvoorbeeld 15 is en het zusje 12, dan weet ik nog zo net niet wat ze er van zullen zeggen. Vaak gaan ze denk ik dan zeggen, ja, die broer is ouder en moet beter weten en dat zusje zegt wel dat ze het allemaal goed vindt, maar ze is eigenlijk wel nog een beetje te jong om dat echt te kunnen inzien en misschien doet ze het alleen omdat haar oudere broer het vraagt. Niet dat die broer haar echt dwingt, maar toch dat ze dan voelt dat ze het moet doen. En hoe ver gaan ze dan? Misschien gaan ze elke keer iets verder. Ik denk dan dat het de vraag is of het onder seksueel misbruik gaat vallen en dat is wel strafbaar.

 

Maar, ik weet het ook niet precies, ik heb alles gelezen op wikipedia:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Incest

 

Ik zou het sws niet doen. Dan kom je sws niet in de problemen en hoeft niemand later ooit spijt te hebben van wat er gebeurd is.

 

Groetjes,

M&M's

 

 

Hi,

Als je klein bent is het anders dan nu. Vroeger was je schaamteloos en deed je van alles bij elkaar. Maar nu is dat anders. Je zusje komt langzaam aan in de puberteit en ik denk niet dat je zus het nog zo leuk vind om het te doen. Probeer haar VOORAL NIET over te halen. Anders kan het een vorm van incest zijn. En incest is strafbaar.

Waar haal jij het vandaan dat incest strafbaar is 

Het is alleen strafbaar als bloedverwante seks hebben als ouders/ verzorgende met kinderen onder 18 jaar.

Als  Broer-zus, neef -nicht is in Nederland niet strafbaar. 

Zoals het staat bij Artikel 249 van Wet boek van Strafrecht

Ja sorry, foutje😅

Wat natuurlijk niet wilt wegnemen dat incest fout is 👀

Afgelopen middag waren m'n zusje en ik een paar uur alleen thuis en toen vroeg ze aan mij of ik haar nog eens wou onderzoeken omdat ze het vorige keer echt leuk vond. We doen niet echt seks dingen. Alleen beetje aanraken en bekijken. 

Als kind ben je nieuwsgierig en weet je niet beter, zo speelde ik veel met een nichtje en ook wij lieten aan elkaar ons geslacht zien op een dag zat ze er zelfs aan en zei wat is dat ik heb een gaatje en ik zei dat is mijn piemel maar waar is jouwe? Als kind ben je nieuwsgierig en onschuldige want wat weet je als 4-5 jarige dat het is voor seks maar wordt je ouder begrijp je oh dat is om mee te vrijen en dan ga je niet meteen zeggen tegen familie van trek mij en ik vinger jou want dan is het ongepast maar het is als een kind met vuur speelt en een brand veroorzaakt de ouders worden boos maar het kind weet niet waarom tenzij de ouders zeggen van dat kan niet maar kinderen verkennen. 

Je moet opletten want seks in familiale kringen is strafbaar tenzij je 2 kleine kinderen ziet aan elkaar geslacht en zeggen wat is dat omdat een kind nooit het andere geslacht heeft gezien. Ik ben 15 en het is niet dat ik nooit een vagina gezien heb want ik ben transgender meisje en heb een vriendin dus er zijn grenzen van wat kan en wat niet omdat een liefje geen familie is is het anders 

Badge

Zo zeg.. sommige kunnen overdrijven dat het niet gewoon is met je zusje iets sexuele te doen. 

Nou ik had dat toen wat met de dochter van de vriendin van mijn vader. Ik was net 13 jaar ze was 12 jaar.  We gingen voor het eerst naar een naturisten vakantiepark in Zuid-Frankrijk .. waar je bloot mag dus. Het meisje Jana kreeg belangstelling voor mij. Ik ook voor haar.. 

We lagen samen bloot en zaten aan elkaar. Of het nou net  betrapt is mijn pa en zijn vriendin liepen terug  van een wandeling naar ons vakantiehuisje. Ze zagen ons liggen en wisten dat we iets met sex gedaan moesten hebben. Ze werden niet kwaad.

 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )

 

Zo zeg.. sommige kunnen overdrijven dat het niet gewoon is met je zusje iets sexuele te doen. 

Het ís ook niet gewoon.  Tenminste, ik vind dat niet. En er zijn wss meer mensen die zo denken. 

Reputatie 3
Badge +1

Gast niet doen echt vies man dan heb zelf het lef niet om met een meisje het te doen van je eigen leeftijd

Wat is er vies aan, als allebei geen probleem vinden en willen , 

Ik doe t met mijn neefje af en toe, beffen en pijpen

gewoon geil en spannend 

Gisteravond vroeg mijn zusje weer of ze me nog een keertje mag onderzoeken. Deze keer heeft ze alleen mij gedaan en ik haar niet. 

Reputatie 5
Badge +4

Wauw jij moet wel een hele goede relatie hebben met je zisje

Ja, dat klopt. We doen heel veel dingen samen en hebben veel dezelfde vrienden.  Ze is echt een vriendin van me. 

Fijn dat de relatie tussen jullie zo goed is!

Zolang jullie dit allebij leuk blijven vinden denk ik dat dit geen probleem is.

Xx🍀

Badge

Hebben jullie verder nog iets gedaan of zijn jullie er toch mee gestopt?

Waar haal jij het vandaan dat incest strafbaar is 

Het is alleen strafbaar als bloedverwante seks hebben als ouders/ verzorgende met kinderen onder 18 jaar.

Als  Broer-zus, neef -nicht is in Nederland niet strafbaar. 

Zoals het staat bij Artikel 249 van Wet boek van Strafrecht

En in artikel 245 van het Wetboek van Strafrecht staat dat seks of seksuele handelingen met iemand onder de 16 jaar verboden zijn. Wettelijk gezien zijn ze dus allebei fout. Wil niet wegnemen dat ze moeten doen wat ze willen doen als ze daar allebei toestemming voor geven, maar wettelijk gezien klopt het gewoon niet.

 

^PJ

Reputatie 1
Badge +1

Het is echt leuk dat je dit kunt doen met je zusje! Als zij der geen problemen  mee heeft

Liefs 

 

tekst aangepast door de Kindertelefoon n.à.v forumregel 10: het geven van illegale tips is niet toegestaan. Seks met kinderen jonger dan 12 is altijd strafbaar.

Reputatie 2
Badge +3

Als je het wil kan je het vragen hé

 

Groetjz

Reageer