Beantwoord

kunstvagina

  • 11 September 2019
  • 9 reacties
  • 2231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Weet iemand hoe je een kunstvagina kunt bestellen en dan bij bijvoorbeeld het afhaalpunt contant te betalen
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 September 2019, 00:39

Bekijk origineel

9 reacties

Je zou geld kunnen overmaken naar een andere rekening, iets zoals PayPay (geen idee wat de alternatieven zijn).
Je kunt dan op jouw rekening zien dat er geld overgemaakt is naar die rekening, maar je kunt niet zien wat er met dat geld gebeurt.
Vervolgens moet je even uitzoeken of de site levert bij een afhaalpunt.
Reputatie 1
Badge +1
Veel sex shops moet je 18 zijn om binnen te komen.
je kunt er heel gemakkelijk zelf een maken
wat heb je nodig:

1 lege pringles bus
4 schuursponsjes
1 latex handschoentje

wat moet je doen:

  1. maak de lege pringles bus goed schoon zodat er geen chipsresten meer aan zitten
  2. doe de schuursponsjes met een kant naar keuze in de pringles bus zodat ze een rondje vormen, je kan per kant kiezen welke structuur je wilt
  3. doe nu da latex handschoen met de vingers naar beneden in de het gat van de pringles bus en zorg dat het elastieke gedeelte van de pols om de buitenring van de bus heen zit
en klaar is kees
eventueel kan je ook in plaats van de handschoen een condoom gebruiken, maar daarvoor moet je die natuurlijk ook halen en dat kan soms net iets gemakkelijker gaan met een handschoen
Inderdaad een lege chipskoker, condoompje of latex handschoen en geen schuurspons maar een normale spons want deze moet mooi in de koker spannen en je wilt niet je penis openschuren op een schuurspons.

Pak de handschoen wikkel de spons erond en duw deze gelijkmatig in de koker dan voorzichtig trek je het elastiekje over de koker hals en klaar wat je kunt is maak onderaan in de koker een klein gaatje voor wat zuigkracht en dat gaatje kun je met een vingertje dichthouden
Ik denk dat dit te maken heeft met dat je ouders toezicht hebben op je rekening? Of heb ik het fout??

Ik zit met het zelfde probleem helaas! Als ik een manier heb gevonden laat ik een reactie achter op dit forum!

Groetjes! boyboiii
Ja inderdaad me ouders kunnen gewoon zien op welke webshops ik wat koop. Dus dat kan niet echt.
Vraag anders aan n vriend of t met zijn rekening betaald kan worden en dat je m Dan natuurlijk terug betaald. Op deze leeftijd vinden ze t niet heel raar denk k als je n goede band hebt. En er niet direct over begint maar er met een gesprek naartoe werkt misschien?

Succes!
Badge +5
Gewoon even kijken waar een sexshop zit, en daar kopen. Bestellen en betalen bij afhalen is gewoon niet mogelijk.
Of bestel m online, ruime keuze en je kan goedkoop vinden. Je kan dan kiezen voor afhalen en bij sommige shops zelfs bij je huis laten leveren in een verpakking waarvan je ouders niet kunnen zien wat het is. Alsof het iets doodnormaals is ipv een masturbator.

Succes ermee!!

Reageer