kromme penis ;$


  • Anonymous
  • 0 reacties
hey mensen ik ben 14 en een half jaar ik schaam me een beetje:$
ik heb een kromme penis hij is ongeveer 70 graden scheef vanaf ongeveer het midden van m'n penis
weet iemand hoe ik hier vanaf kom en of meisjes dit vervelend vinden

12 reacties

Badge

Mijn lijntje op de achterkant van de penis gaat naar links en als ie stijf is gaat het uiteinde van mijn penis ook een beetje naar links. Niet dat het een probleem is maar zou ik er iets aan kunnen doen om hem rechter te krijgen?

Mijn penis is ook niet perfect recht.

-Dr8gon99

normaal hoor bijna alle penissen zijn scheef
Reputatie 2
Badge +17
Heb ik ook, maar ik heb nergens last van
Als je heel geil wordt, word hij vanzelf iets rechter. Dan gaat je lul namelijk 'staan'.
Hoe "scheef" je penis staat is net zo bepaald als de kleur van je ogen, in je DNA dus. Je kunt er dus trekken wat je wil, maar daardoor veranderd ie niet 😉
Ik spreek je in dit geval even tegen omdat wat je zegt gewoon niet klopt. De lengte, vorm en dikte van je penis krijg je gewoon mee via je DNA en zijn dus al bepaald tijdens de zwangerschap. Het is een broodje aap verhaal dat van masturberen je penis krom gaat staan. Er zijn namelijk genoeg jongens met een kromme penis die nog nooit gemasturbeerd hebben en jongens met een rechte penis die heel vaak masturberen.

Wat je in je tweede bericht zegt over de externe bepaling klopt wel een beetje, misschien bedoel je het wel maar: De stand van de penis wordt een beetje bepaald door de manier waarop je hem in je broek doet (dit zal overigens geen hoek van 70 graden veroorzaken). Doe je hem naar links, zal ie iets meer naar links staan, doe je hem naar rechts, zal ie iets meer naar rechts staan. Als je wil dat iets een bepaalde kant op groeit moet je het namelijk heel lang in eenzelfde houding houden. Je penis zit toch echt meer in je broek dan dat je hem in je hand hebt.
dit maakt niks uit 😉
Veel jongens hebben hier last van. Veel kan je hier niet aan doen.
De meisjes maken het echt niks uit.

Hope this helps!

Steve Jobs
8 op de 10 heeft hetzelfde probleem, hij groeit scheef. De mijne is ook krom, so what. Ik denk dat niemands penis echt recht is.
Luister trouwens niet naar Boy2010, want dat is onzin. Je penis gaat scheef staan, omdat je aftrekt. Trek je met rechts dan gaat je penis naar links en andersom. Recht wordt ie niet meer, want zo is ie nu al gegroeit. It grows the way you want it to!

R1
Nee Johann ik weet niet waar je dat vandaan hebt, hoe je penis groeit wordt extern bepaald. In je DNA staat wel hoelang die groeit, maar in natuur groeit ie recht. Waarom spreek jij mij elke keer tegen? Ik weet alles over DNA en hormoonspeling. Dat ene foutje over geslachtsgemeenschap geef ik toe, maar dat was een formuleringsfout. Van deze ben ik 100% zeker.

R1
die van mij is ook zo krom als wat maar dat boeit mij niet hahahaha zolang ik maar plezier heb

Reageer