Kreunen?

  • 26 December 2017
  • 4 reacties
  • 1172 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Als ik mezelf aftrek zou ik graag willen kreunen maar dit kan vaak niet omdat ouders thuis zijn.
Maar zij kreunen zelf ook tijdens dat zij seks hebben.
Dus mijn vraag is kan ik dat dan ook doen, of is dit ongepast?
Groetjes

4 reacties

Hi ANONIEMEJONGEN13,
Ik merk dat als ik kreun en hijg, dat ik voller klaarkom dan als ik het zou inhouden!
Ik denk zelf dat kreunen niet zo gepast is, maar je moet het steeds zelf bepalen. Ik hoor het soms wel eens. Maar helaas kan ik het meestal ook niet voorkomen.
Ik kom meestal erg lang en hevig klaar: ong. 5 minuten duurt het klaarkomen, en dan kom ik 3 tot 5x achter elkaar. De laatste 2 orgasmes kosten me veel kracht! Ergens moet dat er wel uit.
Mijn familie weet het onderhand en ik kan mijn broertje van 12 ook soms horen. Heel soms geven we het aan elkaar door dat we t gehoord hebben en dat heeft ook wel iets stoers.
Ik zoek dus een moment uit dat ik lekker me gang kan gaan, en dat is meest 's nachts of bij het opstaan.
Maar uit huis is het denk ik wel ongepast. Hoewel ik al neuk en dan kan het me eigenlijk ook weer niets schelen! Maar als ik bij mijn vriendje ben, neuken we wel zo stil mogelijk.
Ik denk dat als je ouders hoort kreunen, dat jij af en toe best ook mag.
Groetje! M12G
Oke, Dankje voor dit uitgebreide antwoord!
als ik mezelf thuis aftrek kreun ik bijna altijd mij twee broertje hebben het alwel een paar x gehoord maar het is niet erg
als het voor jouw lekkerder maakt zal ik het deon als ik jouw was......mijn mening

Groetjes nick
@Nickboy17
Zeggen ze dan ook tegen jou dat ze je hebben gehoord, lijkt me nogal akward xD

Reageer