Korte zwembroekjes vakantie

  • 12 July 2021
  • 5 reacties
  • 932 Bekeken

Heyy,

ik ga bijna op vakantie en je mag daar alleen maar zulke korte zwembroekjes dragen. ik vind dat eig best naar want je kan mijn hele Dick er door gene zien voral als die stijf word, ik vind het dus heel oncomfortabel maarja regels zijn regels. Moeten jullie dat ook? En weten jullie misschien waar je goed zwembroekjes kan kopen online het liefst van een merk en dat je miss wat minder ziet


5 reacties

Badge

Ik zat op waterpolo (moet je strakke onderbroek dragen). Ik heb nooit last gehad van een stijve onderwater. En de strakke zwembroek zorgt ervoor dat dat ook bijna niet kan. Veder heb ik hier nog een link  klik hier

Reputatie 7
Badge +5

Ik draag helemaal niks in het zwembad op vakantie veel chiller

Reputatie 6
Badge +7

Misschien is er nog een tussenmaatje, met een zwembroek met iets langere pijpen die ietsje minder strak valt.

Gaat het om Frankrijk?

Ik heb begrepen dat het om hygienische redenen is. Ze willen beslist niet dat je met een katoenen korte broek (boxershort) waarmee je ook buiten loopt, het zwembad in gaat.  Want met die broek neem je allemaal zand van buiten mee.

Een zwembroek mag best een tikje ruim vallen en iets langere pijpen hebben. Als hij maar zwembroekstof is en zeker niet van katoen; en overduidelijk een zwembroek en geen twijfelgeval korte broek.

Tip: De Decathlon is een Franse winkel. Daar gaan ze geen zwembroeken verkopen die niet gebruikt mogen worden. Die hebben ook modellen die een tikje ruimer vallen.

Heyy, 

Ik heb precies hetzelfde geval, maar je moet je er gwn iverheen zetten. Het is logisch dat je een lul hebt, en daarom is ht sws niet raar. 

 

Ten tweede loopt iedere jongen/man in zon korte zwembroek dus je bent lang niet de enige.

 

Maar met die stijve kan ik je niet helpen helaas. Ik had ht zelf een keer, toen heb k gwn een handoek omgedaan alsof k hr koud had.

 

Suc6!

Hey Scorpio,

Ik ken het gevoel... Dit doen ze in landen als Frankrijk bijvoorbeeld voor de hygiëne. Een langere zwembroek kan je namelijk gewoon de hele dag aanhouden en dat vinden ze niet zo fris in het zwembad. Ik vind het ook vervelend maar er is niks aan te doen. Als je bijvoorbeeld naar kleinere hotels gaat mag je soms wel met een langere wijdere broek het zwembad in maar meestal helaas niet. Ik ben bang dat er niks anders op zit.

Hoe dan ook veel plezier op vakantie en sterkte met je zwembroek!

Lucas

Reageer