Vraag

Kontvingeren

  • 24 June 2019
  • 2 reacties
  • 674 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb nog nooit gekontvingerd dus heb ik een paar vragen
1) doen jongens het?
2) met hoeveel vingers?
3) hoe begin ik eraan?
4) kan ik het alleen doen?

Bedankt!

2 reacties

Ik doe het soms met vrienden en ze doen dat ook

Hoe start je

Houd je nagels kort geknipt en gevijld. De huid in de aars is gevoelig en kwetsbaar. Een vingernagel is pijnlijk en kan wondjes veroorzaken aan de aars of darmwand.
Zorg er zeker voor dat je vinger voldoende nat is. Gebruik hiervoor glijmiddel. Breng het glijmiddel ook op en rond de anus aan. Speeksel gebruiken kan ook, maar dat droogt sneller op.

Anaal vingeren: hoe pak je het aan?

Pak het voorzichtig aan en begin langzaam. Gun jezelf of je partner eerst de tijd om aan het gevoel te wennen. Als dat lukt, kan je het ook proberen met 2 of 3 vingers. Let hierbij op de aanwijzingen en lichaamstaal van je partner.
Tijdens het vingeren kan je je partner ondertussen ook pijpen of beffen. Je kan de anus van je partner ook stimuleren als extraatje tijdens penetratieseks.
Trek je vinger niet in één beweging uit de aars wanneer je partner klaarkomt. Door het orgasme trekken de sluitspieren van de aars samen, wat zo’n plotse beweging pijnlijk maakt. Doe het steeds voorzichtig.

Hygiëne bij anaal vingeren

Was na het vingeren je handen vooraleer je verder gaat.
Raak na anaal te vingeren niet meteen de vagina of penis van je partner aan. Breng nooit je vinger direct in de vagina van je partner in. Op die manier breng je makkelijk bacteriën over, wat kan leiden tot infecties.
Ik heb het ook een keer gedaan met mijn vriendinnetje

Reageer