kontvingeren?

  • 24 April 2018
  • 10 reacties
  • 5684 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 jaar en ik vind het fijn om mijzelf in mijn kont te vinger en. Is dit raar?

10 reacties

Neehoor, wel meer jongens doen het.
Nee het is heel normaal. In de puberteit wil je allemaal nieuwe dingen proberen 🙂. Sommige dingen zijn fijn en sommige dingen niet.
Sorry hoor maar ik denk daar ook wel eens over na, maar zit je vinger dan niet onder de stront? Ik zie uit naar je antwoord.

~ JSD
nee doe het zelf ook super lekker en geil. Ik zou wel eerst douchen en dan even goed je anus uitspoelen zodat het lekker schoon is daarbinnen
Neehoor, wel meer jongens doen het.
Het is gwn normaal en ik vind t ook lekker
Sorry hoor maar ik denk daar ook wel eens over na, maar zit je vinger dan niet onder de stront? Ik zie uit naar je antwoord.

~ JSD

nee als Je niet gepoept hebt zit er geen poep in dus kan je lekker vinger
@13jaaroud Je kan voor je jezelf gaat vingeren even douchen en de straal op je anus richten waardoor je hem even schoon maakt. Als je daarna jezelf gaat vingeren moet je wel heel diep gaan om nog poep tegen te komen zeg maar. (maar dit is mijn ervaring)
@13jaaroud Je kan voor je jezelf gaat vingeren even douchen en de straal op je anus richten waardoor je hem even schoon maakt. Als je daarna jezelf gaat vingeren moet je wel heel diep gaan om nog poep tegen te komen zeg maar. (maar dit is mijn ervaring)
Ik vind fijner als jemand mij vingert jij
Badge
wel achteraf goed ruiken en insmeren met bakvet

Ik ben nicky en ik vind kontvingeren echt heel lekker moet je gewoon doen in je leven

echt een speciaal goevoel vaak doe ik ook een pen in mijn reet duwe OOOOH echt lekker geil is dat

Reageer