Kont neuken

  • 11 October 2019
  • 5 reacties
  • 1976 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een jongen van 14 ik ben hetro maar ik experimenteer vaak met een vriend dit is echt super leuk en lekker. Dit heb ik al vaak gedaan en ik hoopte dat we een keer kont sex gingen hebben.

Maar zouden jullie dit ook een keer willen of hebben jullie dit al een keer gedaan?
Gr. Ikke

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 9: Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende inhoud of links op het forum. Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan


5 reacties

Ja ik doe het bij zowat elke keer als ik seks heb met mn vriend. Veel glijmiddel gebruiken en een condoom en gwn lekker heen en weer!

Badge

Ik heb het wel anaal gedaan met mijn vriend, het was wel leuk. Maar ik zou gewoon heel veel glijmiddel gebruiken zoals hier boven al gezegd wordt.

xx anoniem meisje

Reputatie 1
Badge +1

Zijn jullie allebei hetro?

Hoi,

Ik experimenteer ook wel eens met een vriend. Ik vind het lekker en geil om te pijpen. We hebben ook wel een paar keer anaal geprobeerd.het doet in het begin een beetje pijp maar is daarna erg lekker.

wat doen jullie als jullie experimenteren? 

Zijn jullie allebei hetro?

Ja we zijn allebij hetro

Reageer