kont gescheurd door fettish

  • 23 January 2019
  • 5 reacties
  • 1543 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet brengen, want ik heb een beetje paniek, maar... Oke ik heb een soort fettish waarbij ik allerlei dingen in mijn kont stop. Het begon met kleine dingen als podloden, omdat mijn vriendin dat leuk vond, maar al gauw werd ik fanatieker en ging ik over op fruit. Dit was niet ideaal omdat het echt een smerige bende wordt, maar het gevoel van het fruit dat door de darmwand wordt samengeknepen is ongelofelijk. Mijn vriendin vindt dat gedoe met het fruit maar lastig en niet heel interessant. Ook omdat het dus zo'n bende wordt. Zij vindt het veel leuker om zo groot mogelijke voorwerpen naar binnen te schuiven. Dit was allemaal leuk en aardig totdat ze een van haar schoenen met naaldhakken gebruikte. Met het nodige geweld en een beetje glijmiddel ging de volledige schoen er in een keer in met de teen naar buiten gericht. Begeleid door de galmende echo van mijn noodskreet. Die kreet kwam helaas te laat, want de schoen was op dat moment al volledig door mijn zwarte gat geabsorbeerd. Een stekende pijn volgde, toen de hak van de schoen zich in de wand van mijn bruine tunnel boorde. Mijn vriendin trok met al haar macht terwijl ik het nog altijd uitschreeuwde van de pijn. En op het moment dat de tranen door mijn oogleden heen glipten schoot de schoen los uit de diepte. Op de voet gevolgd door een bruin-rode vloeistof die zich op de vloer met het glijmiddel vermengde. Dus om een lang verhaal kort te maken, dit is nu een volledige dag geleden. Mijn vriendin is weer thuis. En ik heb een gigantische scheur in mijn rode tunnel. Mijn huisarts is echt eng ik durf hiermee absoluut niet naar de huisarts te gaan. Laat staan naar mijn ouders. Wat moet ik doen?!?!?!?

5 reacties

Je naam is een beetje ongelukkig gekozen, dus ik zet mijn twijfels bij dit topic.

In ieder geval, je zult wel naar je huisarts moeten gaan.
Desnoods ga je direct naar het ziekenhuis.
Als er werkelijk een scheur in je darm zit dan kan dit ernstige gevolgen hebben.
Die voedselbrij/ontlasting gaat redelijk "funky" doen als het buiten je darm komt en ziekteverwekkers vinden dat te gek. Daarnaast komt er darmsap in je buikholte, wat je organen kan aantasten.
Etcetera, etcetera je kan dood er aan gaan en dat soort dingen.

Als er werkelijk hetgeen aan de hand is wat jij beschrijft, dan hoef je je geen zorgen meer te maken over de wond of je schaamte , als je niet naar je huisarts gaat.
Zo lang zul je het misschien niet redden.
Maarja, dat is slechts het ergste scenario, maar ik heb niet veel informatie.
Dus: bezoek je huisarts of het ziekenhuis.
Wat bedoel je precies met "Ik zet mijn twijfels bij dit topic" De naam Waluigi heb ik om een speciale reden gekozen, omdat er een verhaal achter zit dat persoonlijk voor mij is. Dit verhaal mag/ wil ik echter niet vertellen omdat ik dan mijn echte naam zou moeten vertellen. Ik hoop dat je hier begrip voor op kan brengen en ik vind het niet fijn dat er aan mijn verhaal getwijfeld wordt op basis van mijn naam.
Hi Waluigi,

je kunt echt het beste ff met de dokter gaan praten en even uitleg geven over wat je hierboven geschreven hebt. Dat kan in dit geval geen kwaad, denk ik.

Btw, weet je zeker dat alle andere speeltjes er ook uit zijn?
Ik bedoel als er nog iets in zit kan dat voor extra problemen zorgen en volgens mij heb je al problemen genoeg.

Groetjes,
M&M's
hey,


@MensPersoon en @M en Ms zeggen het precies eigenlijk, je kan er niks aan doen behalve naar de dokter gaan. anders kan het alleen maar slechte gevolgen brengen...

wat Menspersoon bedoeld met je naam, dit is een topic waarbij je natuurlijk je twijfels kan krijgen maar dan alsnog kan het waar zijn, alleen omdat jouw naam Waluigi vaak een wat onserieuze naam is van Mario, is de gedachte er dat dit "fake" is.
Om mijzelf maar te verantwoorden:

Gezien de inhoud een tikje extreem en licht vulgair is , jij een gloednieuwe gebruiker bent en een naam hebt die eenzelfde trend volgt met veel van de grapjassen die hier komen, had ik zo mijn twijfels bij jouw topic.
Sinds het het internet is kan iedereen zich voordoen als iemand anders en sommige mensen maken misbruik van die anonimiteit. Ik basseer het dus op de ervaring die ik opgedaan heb op het forum.
En als je account kort daarna wordt verwijderd (al dan niet vrijwillig) , dan is mijn verwijt absoluut niet ongegrond.

Reageer