Kom ik wel of niet klaar???

  • 6 January 2018
  • 49 reacties
  • 1874 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben Herre. Ik ben 13 jaar en begon een tijdje geleden met rukken. Ik weet nou echt niet of ik klaar kom of niet. Waar het om gaat is dat mijn 18 jarige neef zegt dat hij zijn benen zo strak mogelijk moet houden wanneer hij rukt om klaar te komen. Hier is het bij mij andersom, ik moet mijn benen juist zo gebogen mogelijk houden. Hij zegt ook dat hij maar 1 keer klaarkomt na een masturbeerbeurt. Het duurt ongeveer 3 minuten voordat ik voor het eerst "klaarkom". Daarna kom ik om de tien seconden weer klaar. Zo kan ik binnen een half uur wel 30 keer het lekkere gevoel krijgen. Een keer kwam er veel waterige zooi uit. Maar mijn neef vertelde mij dat dat waarschijnlijk gewoon plas was

49 reacties

Uuuhm het betekent dat als er sperma uit komt dat ik naarmate ik meer ga masturberen ik ook vaker en sneller door kan gaan
Waar zit het verschil als je met Sperma en zonder Sperma komt?
Bij mij duurt het Spermaorgasme langer dan zonder. En vaak is het SpermaOrg. ook iets steviger
Uuuhm met sperma voel ik nog wel ietsjes meer dat er echt zooi naar buiten gaat. Mijn penis is ook veel warmer. Het is gwn nog intenser
Ik wil iets vragen over die zooi (zoals jij dat noemt):
Eerst hoeveel keren kan je eigelijk achter elkaar?
En wanneer komt die zooi? Wat denk je zelf dat die zooi is?

Ik heb dat soms ook, het is alsof ik ga piesen, maar het is wel echt sperma! Het geeft een ontzettende rotzooi en het is soms erg lastig schoonmake !
Ik heb dat precies ook! Alsof het urine is en alsof ik ga pissen. Zo voelt het. Ik kom meestal pas echt na heel lang rukken klaar. Ik heb zelfs wel eens gehad dat ik klaar was met rukken en dat er toen opeens na een keer mijn penis aan raken sperma uit kwam. Dit vond ik wel heel raar, maar dat is ons lichaam soms.
Nog iets, het ruikt totaal niet als plas
Hihihi, dat piesen heb jij dus ook! Ik noem het een piesert, of een Piesorgasme!
Wat ik ook is wil weten is of je het Sperma vantevoren al kan voelen beneden diep in je pik!
Ik voel het al voordat ik ga klaarkomen. Ik weet dan al dat ik een paar keer achter elkaar ga komen! (Van binnen word ik dan al extra opgewonden!) (en ik voel me ook extra gelukkig als ik het weer heb!)

Ik eet graag mn eige Sperma. Het is vreemd maar proeft zoet! (veel jongens zeggen dat hun bitter smaakt)
Mijn dunne Sperma proeft niet als pies. Drom weet ik het.
Hoeveel orgasmes kan jij achter elkaar? (als je t kan tellen?)

Iets belangrijks: Ik doe zelf veel langer als andere jonges aan rukken. Ik kom pas na een half uur (of meer) spelen met meself. Als ik op snelheid ga, dan kom ik meestal maar 1x.
Ik heb een vriendje en die kan het maar één keer. Die is best jaloers op me.
Ik voel het wel opkomen maar dat is paseen paar seconden vooor hhet orgasme zelf. Of het zoet proeft moet ik maar is gaan uitproberen. Ik kan net zolang door tot mijn hand pijn begint te doen. Zodra ik sperma krijg is dit meestal dus zo. Ik tel wel eens een keer. Ik hou je dus nog op de hoogte! Geluk!
Reputatie 7
Badge +7
Beste M12G en Herretk,

fijn dat jullie herkenning bij elkaar vinden. Wel wil ik jullie vragen om jullie reacties wat opener en algemener te houden: Wanneer jullie steeds vragen aan elkaar gaan stellen, wordt het een chatgesprek en dat is niet toegestaan op dit forum.
We willen graag dat anderen zich ook vrij voelen om te reageren op dit topic. Houden jullie daar rekening mee?

Groetjes,
Marieke / De Kindertelefoon
Oke zullen we doen
Oke,
Ik vind het wel jammer dat veel jongens reageren dat jongens niet achter elkaar klaar kunnen komen. (en dan bedoel ik vrienden op school. Je bent al gauw een opschepper)
Mss is het zo dat maar enkelen het kunnen, maar het kan dus wel!
We hebben over n maand seksvoorlichting op school: 2 Dagen waar seks het onderwerp is, de hele dag!
Vinden jullie dat ik het dan kan bespreken?
Ik ben benieuwd Herre en ik hou jo ook op de hoogte.
Geniet er van!
Nog n tip: Als jullie nog meer willen weten over dit onderwerp dan klik je ffe bij mijn nick. en dan kan je meer van mijn posts lezen.
Wat is jouw nick???
M12G (nick betekent 'nickname' schuilnaam. jouw is HERRETK)
Kijk maar es als je op je eigen nick klikt (de vet zwarte)
Ik ben nog wel benieuwd of andere jongens het ontdeketen dat ze meerder keren konden klaarkomen al voor hun pubertijd.
(ik ontdekte het pas een tijdje later, nadat ik in de pubertijd was)
Ja ik ook. Ik hou iedereen hier wel op de hoogte wanneer ik achter wat andere dingen kom.
Yir kan het dan zijn dat ik misschien vrouwelijke genen heb ofz of zal het gewoon iets aan mijn lichaam zijn? Net zoals m12g kunnen wij meteen weer door? nee dat is niet mogelijk. in genetische gevallen zoals klinefelter (XXY) ben je ook geen vrouw je bent gewoon een man zolang je een dick hebt.
Hoi Herre,
Het is niet waar wat Yir zegt!
Er zijn mannen die meteen door kunnen. Er zijn alleen niet zoveel die het lichamelijk ook echt kunnen.
Het voelt voor mij ook als een aantrekking: ik MOET door tot ik zelf voel dat het over is! Bij mij is dat na max. 6 Sperma orgasmes. (Het klaarkomen duurt in totaal veel langer, daarom ben ik ook wel betrapt enz. Gelukkig kan dat me ook niet meer zo veel boeien!)
Jij hebt het anders, omdat je nog net niet helemaal Sperma aanmaakt.
Yir kan het niet helemaal voorstellen hoe het is om meerdere keren klaar te komen. Dat is ook anders! Zekr weten!
Yir mag niet zeggen dat: over het algemeen een man maar 1 keer per masturbatiebeurt HOORT klaar te komen (alsof er god is die dat bepaalt) Er is seksueel variatie bij mannen(en vrouwen) en daar is ook bewijs van!
Ik vind het leuk om meer van je ervaringen te horen!
Geluk Herre!
ik bedoel over het laatste dat het normaal is dat een man 1 keer klaarkomt. ik zeg niet dat het geval van herretk onmogelijk is. en mijn bedoeling is helemaal niet om mensen buiten te sluiten. ik geef gewoon advies. klaar punt.
Hi Herre,
Ik heb een vraag.
Moet jij moeite doen om een volgend orgasme te krijgen?
Voor mij is het al bij de tweede dat ik extra kracht moet gebruiken. Daarna moet ik steeds meer inspanning leveren om klaar te komen. Ik bouw het op. Voor een nummer 4 moet ik echt vechten! Daarom zijn zij ook extra heftig! Als ik verder ga moet ik door een soort van pijn heen, maar de orgasmes komen dan daarna makkelijker. Het heeft dus bij mij erg met mijn kracht te maken en hoe fit ik ben!

Als je veel met klaarkomen bezig bent, stoort dat dan niet andere dingen? Zoals huiswerk, en dat je ook wel is in de kamer moet komen zitten?
Ik heb mijn sportarts gesproken.
Ik zal je nog even vertellen wat er aan de hand is als je meerdere keren achter elkaar kan klaarkomen.
De sportarts legde uit dat jonge jongens (voor of aan het begin van hun pubertijd) makkelijker meerdere keren achter elkaar kunnen komen omdat ze dan nog geen sperma maken en de productie van het hormoon Prolactine nog niet helemaal ontwikkeld is. Het wordt moeilijker als je sperma hebt. Als je sperma geeft, komt het hormoon Prolactine los. Dat verhindert dat je nog een keer kan en het maakt dat je even rust nodig hebt. Het hangt van het lichaam van de jongen af hoelang die rust duurt. Het kan een paar minuten tot een half uur duren!
Mijn geval is niet veel voorkomend te zijn, maar het komt vaker voor bij sporters. De hoge aanmaak van Dopamine verhindert na het eerste orgasme dat er Prolactine vrijkomt. Hij denkt dat Dopamine, samen met een hoge Testosteron waarde, de lust tot een nieuw orgasme opwekt en er meer sperma gegeven kan worden. De verdere orgasmes worden door nieuwe Dopamine gedreven waarbij de prostaat voor het dunne sperma zorgt.
De Dopamine zorgt voor het machtsgevoel dat ik heb als ik meerdere keren kan spuiten!
Het is gewoon gezond en het is goed als ik het beleef! Hij gelooft dat deze orgasmes door mij ook zeer intens zullen aanvoelen.
Omdat ik voor het sporten verschillende producten eet om mij te versterken, is het wel belangrijk dat ik lichamelijke controles krijg! Ook moet ik de vragen die hij mij stelt eerlijk beantwoorden, ook als die over mijn seks gaan.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Reageer