Kom ik wel of niet klaar???

  • 6 January 2018
  • 49 reacties
  • 1874 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben Herre. Ik ben 13 jaar en begon een tijdje geleden met rukken. Ik weet nou echt niet of ik klaar kom of niet. Waar het om gaat is dat mijn 18 jarige neef zegt dat hij zijn benen zo strak mogelijk moet houden wanneer hij rukt om klaar te komen. Hier is het bij mij andersom, ik moet mijn benen juist zo gebogen mogelijk houden. Hij zegt ook dat hij maar 1 keer klaarkomt na een masturbeerbeurt. Het duurt ongeveer 3 minuten voordat ik voor het eerst "klaarkom". Daarna kom ik om de tien seconden weer klaar. Zo kan ik binnen een half uur wel 30 keer het lekkere gevoel krijgen. Een keer kwam er veel waterige zooi uit. Maar mijn neef vertelde mij dat dat waarschijnlijk gewoon plas was

49 reacties

Ik kan hier heel lang over praten maar het kom er op neer dat ik gewoon een totaal andee gevoel en ervaring heb dan mijn vrienden en familie
Toch is het gevoel wel onzettend lekker en verslavend en ga der van zweten als een stier
Is er iemand met hetzelfde of iemand die mij kan helpen
Eh, het kan zijn dat je klaar kwam, maar door dit stukje "Zo kan ik binnen een half uur wel 30 keer het lekkere gevoel krijgen. " heb ik mijn bedenkingen.
Het zou kunnen dat dat "waterige zooi " zaadvocht is.
Oke das fijn. Ik krijg om de tien seconden weer een golf warmte vanuit mijn heupen in mijn .... Is dit het gevoel
???
Beste herre, ik ben zelf 12 en ruk al sinds mijn 10e. Dat lekkere gevoel dat je krijgt is inderdaad een orgasme, maar elke 10 seconden klaarkomen klopt vlgns mij niet. Als ik eenmaal ben klaargekomen komt er sperma uit mn penis en heb ik 3-4 min nodig om weer verder te rukken.
Bedoel je dat jij ook gebogen knieen moet hebben
Nee nee ik bedoel dat het volgens mij niet kan om een orgasme van 30 min te hebben ookal heb je gebogen of gestrekte benen
Rukken is voor iedereen anders!
De 1 sterkt zijn benen, de ander doet het juist gebogen.

Je lichaam is aan het ontwikkelen. Daarom is je sperma wat wateriger dan normaal.
Maar wat je eet heeft ook invloed op je Sperma!
Daarom is het lichaam wateriger dan normaal?? Wat bedoel je en als dat laatste waar is moet ik gezonder eten want ik nie bepaald gezond
Hooi,

Sorry was Sperma vergeten neer te zetten. ( Heb het ook veranderd)

Ik bedoelde Daarom is je sperma wat wateriger dan normaal.

Je bent nog maar 13!
Je lichaam is zich aan het ontwikkelen naar een volwassen man!
Probeer gewoon van het gevoel te genieten!

Wat ik met het eten bedoelde is dat alles wat je eet invloed heeft op je Sperma.
Bijvoorbeeld: Als jij 3 dagen / 1 week lang aardbeien eet, kan je Sperma naar aardbei smaken.


Groetjes
Bloodboy17
Zodra er sperma dus eruit komt heb ik ook een tijdje nodig djerain, maaar dit gebeurt bij mij 999 van de hondert keer nie. Ik krijg nog steeds een super lekker gevoel en hoef daarna maarn10 seconden door te rukken om weer klaar te komen
Beste HERRETK,
Ik kan veel meevoelen met wat jij hebt! En ik vind het helemaal niet raar.
Ik ben 16 en heb wel sperma als ik klaarkom. Ik kom meestal klaar met 3x tot 6x achter elkaar! Dus meteen na de eerste voel ik lust voor de volgende! Bij mij duurt het 30 seconde voor de volgende komt.
Toen ik net 11 was had ik al mijn eerste sperma. En heel gek, pas toen ik eind 14 was kreeg ik voor het eerst een reeks orgasmes. Het begon met 2x achter elkaar (beide met sperma) en al gauw 3x. Tot ik eens 6x haalde!
Het eerste voelt niet zo sterk als de 2e of 3e: het klaarkomen voelt steeds beter naarmate ik er meer krijg. Je snapt wel dat er dan bij mekaar heel veel sperma komt.
Als ik met een reeks klaarkom voel ik me ontzettend sterk! Ik spuit dan ook wel eens keihard.
Er zijn niet veel jonges die het geloven als je het vertelt. Het gevoel van klaarkomen is idd heel anders als dat bij één keertje.
Ik heb dit vaak zo, het werkt verslavend. Maar soms kan ik ook maar één keertje.
Je kan ook mijn topics lezen, en als je nog vragen hierover hebt dan stel je ze maar.
Geluk vandaag!
Ooh ja,
HERRETK, Kan je vertellen hoe het voelt als je zo 30x achter elkaar klaarkomt?
Hoe voel je je aan het einde? En voel je verschil in de orgasmes?
Groetje! M12G
Hoi Herre,
Om nog op je vragen in te gaan:
Ik kom zowel met gestrekte benen, als met gebogen, klaar. Als ik maar spanning kan maken in mijn benen. (gestrekt vind ik ietsje fijner)
Die waterige zooi heb ik ook, en dat komt met de 3e en 4e keer. Als ik meer kom, dan wordt de zaadlozing wel kleiner.
Het waterige spul is ook sperma, maar anders van samenstelling waardoor het wateriger/doorzichtiger is.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. M12G
hoi herre.

dat je meerdere malen klaarkomt in 1 masturbeerbeurt vindt ik best wel bijzonder. waarschijnlijk is dit een of ander orgasme stoornis maar over het algemeen horen mannen 1 keer per masturbeerbeurt klaar te komen. mannen hebben altijd bij elke masturbeerbeurt een pauze nodig en kunnen na enkele minuten weer opnieuw klaarkomen. leuk feitje: vrouwen daarin tegen kunnen wel meerdere malen achter elkaar klaarkomen. het hoogste record is van een vrouw die 109 keer klaargekomen is in 1 uur.
Beste m12g. Dat vind ik fijn om te horen, dat er iemand met soort van hetzelfde is. Het antwoord op je vraag is dat ik na elke keer klaar komen weer door MOET gaan als een verslaving. Het gevoel wordt steeds minder speciaal maar niet minder lekker ofz. De eerste keer is duidelijk best, maar de 2de verschilt niet van de rest. Aan het einde voel ik me opgelucht maar wel heel warm en opgewonden. Kun je het gevoel beschrijven
Yir kan het dan zijn dat ik misschien vrouwelijke genen heb ofz of zal het gewoon iets aan mijn lichaam zijn? Net zoals m12g kunnen wij meteen weer door?
Daarna groei ik ook niet echt heel erg dus volgens mij zit ik ook niet echt in de puberteit
Hoi Herre,
Het is niet waar wat Yir zegt!
Er zijn mannen die meteen door kunnen. Er zijn alleen niet zoveel die het lichamelijk ook echt kunnen.
Het voelt voor mij ook als een aantrekking: ik MOET door tot ik zelf voel dat het over is! Bij mij is dat na max. 6 Sperma orgasmes. (Het klaarkomen duurt in totaal veel langer, daarom ben ik ook wel betrapt enz. Gelukkig kan dat me ook niet meer zo veel boeien!)
Jij hebt het anders, omdat je nog net niet helemaal Sperma aanmaakt.
Yir kan het niet helemaal voorstellen hoe het is om meerdere keren klaar te komen. Dat is ook anders! Zekr weten!
Yir mag niet zeggen dat: over het algemeen een man maar 1 keer per masturbatiebeurt HOORT klaar te komen (alsof er god is die dat bepaalt) Er is seksueel variatie bij mannen(en vrouwen) en daar is ook bewijs van!
Ik vind het leuk om meer van je ervaringen te horen!
Geluk Herre!
@ Yir,
Zou je niet meer willen zeggen dat in de seks dingen HOREN?
Daar sluit je mensen die het anders hebben mee buiten!
Dat komt dus niet zo lekker over. Dat wilde ik nog even kwijt.
Ik vind het natuurlijk wel fijn dat je een bijdrage hebt geleverd!
Groet M12G
@ Herre,
Denk er niet aan dat je (meer) vrouwelijke genen hebt. Het is gewoon puur mannelijk dat je meerdere keren achter elkaar kan komen!
Waar het wel aan ligt weet ik ook niet, maar ik beloof het je dat ik dat aan de dokter zal vragen zodra ik die spreek! De vraag heb ik op mijn lijstje gezet!
M12g, da's echt heel fijn. Dat geeft me heel veel zekerheid. Thnx man. Ik wou nog ff weten, ben jij ook wel eens klaar gekomen zonder dat er sperma uitkwam. Mischien kan je dan nog vaker em sneller door zoals ik. Als er bij mij sperma uit komt kan ik stop ik meestal omdat ik daarvoor wel een tijdje moet masturberen. Maar dat gaat wel veranderen zodra ik in De periode kom of gewoon veel masturbeer. Ik denk wel dat ik inderdaad door kan gaan als ik er iets minder lang over doe. Geluk!!
Hi Herre,
Ja ik kom soms ook klaar zonder dat er Sperma is. En ja, dan kan ik ook weer gelijk door! Maar dan moet ik wel een truc doen omdat ik dus normaal wel Sperma geef.
Bij mij is het wel zo dat ik veel sneller als normaal, bij jongens, Sperma aanmaak. Dat heet hyperspermie. Ik heb meer aandrang om klaar te komen, en ik maak ook meer Sperma (ook zitten er veel meer Spermacellen in!) Ik kom gewoon veel keren klaar. Hoe dat kan weten we nog niet.
Ik heb wel dat de orgasmes verschillen in de reeks. LOL Maar ik voel me erbij ontzettend sterk! Heel mannelijk als ik steeds weer hard Sperma kan spuiten! En kan kijken naar de grote Spermavlekken.
Maar meestal worden ze steeds sterker! Daarom moet ik gewoon door! Ik vin het fijn dat jij dat begrijpt. Ik kan niet stoppen!

Wat bedoel je met: Ik denk wel dat ik idd door kan gaan als ik r iets minder lang over doe?
Geluk!
Ok dan is het mu helemaal duidelijk en denk ik ook dat we hetzelfde hebben. Hahah die zin slaat nergens oo zie ik nu pas

Reageer