Vraag

kom ik klaar?

  • 3 August 2019
  • 4 reacties
  • 482 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hy ik ben meisje van 14 ik vraag me af of ik klaar kom.
Ik vinger en over clitoris en dan totdat ik helema verstuif enz is dit klaarkomen??
Zo niet wat moet ik dan doen
Kan iemand hier alsjeblieeefttt snel op reageer!

Lieeefs

4 reacties

Verstijf*
Hey,

Het zou kunnen zijn dat je een orgasme hebt gehad. Dit hoeft zeker niet omdat dit bij vrouwen een stuk minder snel gaat dan bij mannen. Als een vrouw klaarkomt kan het zijn dat je lichaam schokt, dit komt doordat je lichaam even geen controle meer heeft over jouw spieren. Ik kan niet voor jou bepalen of jij een orgasme hebt gehad. Als jij dit een prettige ervaring vond kun je dit vaker doen. Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.

Gr.

Jack.

Bronvermelding: https://www.seksualiteit.nl/zin-lust/klaarkomen
Haii!
Jij bent waarschijnlijk klaar gekomen. Was dit je eerste orgasme? Veel meiden schokken bij het klaar komen. Ging je te diep? Of hard? Dan kan je gaan schokken. Dit is menselijk, ik zelf heb dit ook. Als ik hard en snel vinger en klaar kom , ga ik schokken. Ook kan je een klein beetje verstijfd raken. Was dit een fijn gevoel? Werd je rustiger en voelde je heel chill ineens? Dan was dit waarschijnlijk je orgasme. Geen zorgen. Een orgasme is niet bij iedereen hetzelfde hoor!☺️
Badge +1

Hoi, 

Waarschijnlijk is dit indd een orgasme. Iedereen heeft hier zijn eigen ervaring mee, de een trilt, de andere verstijfd enz. Als je je daarna helemaal ontspannen / happy voelde is de kans groot dat dat een orgasme was!

 

Groet, flexbeertje ✌🏽

Reageer