Vraag

Knutselproject en glijmiddel

  • 5 February 2020
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Badge

Ik wil graag de prostaat stimuleren. Dat anaal vingeren ofzo. Maar ik wil dit graag met een object doen want anaal lijkt me super geil. Maar buiten dat denk ik wel aan mijn gezondheid. 

Ik heb een stift-vulling en topje eraf gehaald en heb het hele ding zitten ontsmetten met alcohol en dan nog met water,

Alle scherpe randjes heb ik weg geschuurd met schuurpapier en de stift kan je goed indrukken zonder dat het breekt.

Voor de duidelijk is het een stiften koker die ik in mijn anus wil stoppen.

Ik denk dat ik het met glijmiddel ga doen en dan met olijfolie. Maar stinkt dit erg (Ik douch meteen na het feestje)

 

Is het veilig?


1 reactie

Hi @Just-A-HappyFatty-boy ,

 

Voor glijmiddeltips kun je ook kijken bij dit topic

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/glijmiddel-44870

en een dildo zou je ook online kunnen kopen bij het kruidvat en dan laat je het pakje gratis! bezorgen in de winkel en dan zit het in een dicht kartonnen doosje (dus niet zo'n grote dildo in een doorzichtige plasticzak hè) :joy: met een bonnummer ofzo en je krijgt in de mail een formulier met datzelfde bonnummer. Daar staat de inhoud niet op omschreven. Gewoon bonnetje van de mail uitdraaien en dan afhalen in de winkel.

Als ze thuis vragen wat je bij het Kruidvat gekocht hebt, dan zeg je iets randoms dat je ook bij het Kruidvat kan kopen en dat jij sws ook gebruikt. Dus een bepaalde deo of shampoo of whatever. Wel ff in de gaten houden dat het ongeveer hetzelfde kost natuurlijk en ook zorgen dat je dat andere product dan ook in huis hebt als je om het pakje bent geweest.

 

Iedereen happy en jij hebt een echte dildo en glijmiddel kun je dan natuurlijk ook erbij bestellen.

 

Oh, als je het toch nog te spannend vindt, dan bestel je eerst een potje gel voor je haar ofzo en dan weet je precies hoe het werkt. Kun je daarna voor de dildo gaan. Hopelijk hebben ze daar wel eentje die je leuk lijkt. 

Btw ik houd ook wel van knutselen hoor, maar met die dingen wil je toch niet onverwacht nog ergens een scherp randje of iets anders raars hebben. Dus ik zou voor een echte gaan.

Als Kruidvat ze niet heeft, kun je miss bij bol bestellen en dan laten bezorgen bij appie afhaalpunt ofzo. Das ook redelijk anoniem, lijkt mij.

Je kunt ook bij andere webshops/winkels kijken zoals trekpleister, etos, DA, jumbo, CO-OP enz enz

Succes ermee.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer