Vraag

Kleine piemel

  • 7 May 2023
  • 13 reacties
  • 566 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Vaak actief
  • 299 reacties

Hoi,ik ben 14 jaar en ik heb (vind ik zelf) een redelijk kleine piemel, hij is slap 5cm en stijf 7,5cm. Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie me uitlachen als ik een vriend van je was en het vertelde? Zou je hem ook te klein vinden?

 

Groetjes 

@Ann0


13 reacties

Reputatie 3

Het ligt er aan hoe oud je bent?

Reputatie 7
Badge +4

Heb het aangepast staat er nu in

Reputatie 3

Heb het aangepast staat er nu in

Het is toch niet heel klein voor je leeftijd ook al ben ik ook 14 en is die van mij wel wat groter

Badge

Het is echt zeker weten geen probleem. Veel mensen zien lengte van een piemel als iets heel belangrijks maar tja het gaat er toch vooral om wat die doet. Als hij laat ik maar zeggen doet wat hij zou moeten doen dan is het zeker weten geen probleem. 

Elke piemel is nou eenmaal gewoon anders. De ene is slap groter en dan weer stijf kleiner of juist helemaal andersom. Het maakt dus echt niet uit en voel je er niet onzeker over ook al zou je het misschien anders willen :)

Reputatie 7
Badge +4

Maar hoe zouden jullie het dan vinden als je er een van mijn grote had? 

Reputatie 3

Maar hoe zouden jullie het dan vinden als je er een van mijn grote had

Ik snap je niet precies hahah

Reputatie 3

Maar hoe zouden jullie het dan vinden als je er een van mijn grote had? 

Niet zo heel erg maar ben met mij grote nu wel tevreden die van jou zal vast nog groeien

Reputatie 7
Badge +4

@benebird @tim16 @MickeyMouse vinden jullie hem klein?

Reputatie 7
Badge +9

@benebird @tim16 @MickeyMouse vinden jullie hem klein?

Nee. Zoiezo zou dat denk ik niet boeien bij de dames

Reputatie 7
Badge +17

Niet druk over maken man. Aan de lengte verander je toch niks. Hij gaat sws nog wel groeien. Die van mij is ook niet enorm of zo, maar hij werkt en daar gaat het om. 😄  Laat lekker gaan dus

Reputatie 7
Badge +9

Niet druk over maken man. Aan de lengte verander je toch niks. Hij gaat sws nog wel groeien. Die van mij is ook niet enorm of zo, maar hij werkt en daar gaat het om. 😄  Laat lekker gaan dus

Wat hij zegt

 

Reputatie 7
Badge +5

Goede lengte toch! Ik zou je zeker niet uitlachen. Ik zou hem wel in m’n mond willen hebben ik knap alleen af op schaamhaar 

Reputatie 1
Badge

Maar hoe zouden jullie het dan vinden als je er een van mijn grote had? 

Ik heb een ongeveer even grote en ik ermee plassen, aftrekken en sex hebben dus het doet wat die moet doen ookal ben ik ook erg onzeker ik ben 15 en mijne is stijf 10cm en slap 5 cm en ik ben 15

Reageer