Vraag

kleine penis?! Vraag voor meisjes!

  • 24 July 2018
  • 8 reacties
  • 1071 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik Ben 15 jaar en mijn lengte (penis) is stijf 14cm en omtrek is 11cm. Volgens mij is dit heel klein. Of vinden meisjes dit een goede lengte??!!

8 reacties

En zet ik mijn eerste sexpartner niet hiermee voor schut!?!?
Uhhhmm (geen ervaring) maar maak je niet druk er zij ook klijne en grootte borsten zelfde bij jongens maar dan down there zou jij het erg vinden een meisje met klijne borsten te daten? Ik denk at dat vergelijkbaar is

Maak je niet druk ❤️
Hey Martijntje, Je hoeft je niet druk te maken over je lengte & omtrek. Als je met een meisje verkering hebt zou het raar zijn als zij jou lengte van je penis niet zou accepteren.

Nergens om druk over te worden dus!

MVG
KinderTosti
Hi Martijntje,

volgens mij is er helemaal niks mis met jouw piemel. Ik vind 14 cm wel lekker, maar ja, jij doet het liever met meisjes :P
Mocht je denken dat ie toch te klein is, wat ie niet is, bedenk dan dat je piemel vast ook nog wel wat gaat groeien, want jouw puberteit is vast nog niet voorbij.

Veel plezier er mee :)
Komt wel goed :D

Groetjes,
M&M's
"Volgens mij is dit heel klein. "
Nouja, je had het kunnen opzoeken, maar dat is dus vrij gemiddeld.
Zoals anderen al hebben gezegd zal het waarschijnlijk nog wat groeien.
Dat is heel verschillend want sommige vinden een kleine leuker dan een groote ik vind bevoorbeeld kleinere vele leuker dan groote want de kleine kan je makelijk in je hand nemen ?❤️
De vagina van een volwassen vrouw is gemiddeld zo'n 9 cm diep dus je gaat ze wel kunnen plezieren
Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een micro-penis van 2 cm.

Reageer