Vraag

Kleine penis.

  • 25 July 2020
  • 7 reacties
  • 284 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, ik ben Joris, 12 jaar. Mijn vraag is; Is het normaal dat je penis 5.2 cm lang is als je 12 bent?


7 reacties

Is dat stijf of slap?

De gemiddelden voor een erecte penis op 12-jarige leeftijd is 7-10cm. Het kan zijn dat jij wat later in de puberteit komt dan anderen. Dan komt jou groeispurt nog wel. Niet te druk om maken.

Reputatie 1
Badge

Is dat stijf of slap?

De gemiddelden voor een erecte penis op 12-jarige leeftijd is 7-10cm. Het kan zijn dat jij wat later in de puberteit komt dan anderen. Dan komt jou groeispurt nog wel. Niet te druk om maken.

Stijf trouwens

Badge

Hey, ik ben Joris, 12 jaar. Mijn vraag is; Is het normaal dat je penis 5.2 cm lang is als je 12 bent?

je piemel groeit als je ouder wordt wel. de puberteit begint gemiddeld ook pas als je 13 bent

ik ben 14 en mijn penis is 13,4. en 2 jaar geleden was hij ook rond de 5 cm dus niks om je over zorgen te maken.

@deadbydaylightfan ,

Je kan even normaal doen!

Deze reactie van jou slaat helemaal nergens op. Ga lekker naar je eigen penis kijken en oordelen, maar niet op een ander op deze manier. 

 

En @JorisAchternaamAnonniem , zoals @xLisa al zei, waarschijnlijk heb jij gewoon een wat latere pubertijd, dat is bij iedereen anders de een wat later en de een wat eerder dan de ander, maar maak je geen zorgen,  hij groeit nog dus , geen zorgen over maken. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 7
Badge +5

Ja is normaal

Heyy

Je bent pas 12. Je bent vast nog in de vroege pubertijd. Je penis groeit nog wel!

@deadbydaylightfan als je dit doet op het forum mag je weggaan hoor. Gwn zielig dit!

Groetjs

Reputatie 1
Badge

Is dat stijf of slap?

De gemiddelden voor een erecte penis op 12-jarige leeftijd is 7-10cm. Het kan zijn dat jij wat later in de puberteit komt dan anderen. Dan komt jou groeispurt nog wel. Niet te druk om maken.

Stijf trouwens@xLisa 

 

Reageer