Vraag

kleine penis

  • 22 August 2019
  • 4 reacties
  • 459 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
Ik ben nu 18 jaar en mijn penis is nog niet gegroeid hij is stijf net 7cm wat kan ik doen want ik schaam me er erg voor

4 reacties

Badge
Als je het niet zeker weet gwn naar de dokter gaan
Badge
Ik had het zelfde probleem tot dat ik vandaag wakker werd met een pik van 18 cm ik denk dat het nog komt en anders heb je gwn een micropenis
Hey

Hoewel er niets mis is met jouw lengte, kan ik me voorstellen dat je liever een gemiddelde maat had gehad. Vertoont je lichaam anderen kenmerken van ontwikkeling? Lichaamsbeharing bijvoorbeeld, of de baard in de keel?

Moest je je zorgen maken, kan je de huisarts raadplegen. Deze is opgeleid om onder andere na te gaan of iemands ontwikkeling goed verloopt. Een arts hoort niet te oordelen, en je zou vast niet de eerste zijn die zich zorgen maakt om z'n ontwikkeling.

Als je het gevoel hebt dat je lichaam goed ontwikkeld is en dat alles "werkt" zoals dat zou moeten, lijkt het me een kwestie van appreciëren dat je kleiner geschapen bent dan het gemiddelde. Moest je merken dat je ontwikkeling met vertraging of nauwelijks lijkt te verlopen, zou een consultatie bij een arts verstandig zijn.

Groetjes
Kenshin
Ik ben een meisje van 14 jaar. Het maakt mij tijdens de seks echt niks uit hoe lang een penis is. Een penis is een penis! Ps. Ik ben maagd😂

ik hoop dat dit je helpt.

Reageer