Vraag

Kleine penis

  • 3 January 2019
  • 7 reacties
  • 687 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb een probleem. Ik heb een kleine penis hij is slap ongeveer 1,5 cm en stijf 4 cm. Is dit raar ik ben 13 jaar. Ik schaam me er eigenlijk wel voor. Kan iemand mij helpen?

Tjallas

7 reacties

Hoi

Het kan dat jouw lichaam zich later gaat ontwikkelen dan dat van veel van je leeftijdsgenoten. Ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt, maar er is een grote kans dat vroeg of laat de puberteit ook bij jou begint. Heb je verder al haargroei opgemerkt, of ben je de laatste tijd een stuk gegroeid? Dat zouden tekenen kunnen zijn dat de puberteit begint.

Als je je zorgen maakt, kan je terecht bij de huisarts. Hoewel dat misschien wat ongemakkelijk lijkt, is hij of zij degene die vast een antwoord heeft op de vragen waar je mee zit.

Groetjes
Kenshin
het is wel aan de kleine kant maar naar mate jij ouder word zal die van zelf veder groeien denk
Die lengte is op zich niet de meest gangbare.
Het kan zijn, zoals Kenshin al schreef, dat het wat later bij jou ontwikkelt.
Mocht jij je er zorgen over maken, dan kun je inderdaad met jouw huisarts spreken,
Die weet er natuurlijk wat meer van af dan wij.
Is wel klein maar ja ik zeg klein maar fijn
Hey ik heb ook kleine die van jou is niet de meest grootstr ofzo best wel klein maar maakt niks uit ten eerste de slappe houding van een penis heeft nios te maken met wat dan ook joune zal denk ik gaan groeien bij een groeispurt kan nog wel komen bij mij ook nog niet geweest ik heb ee tweeling broerTJE en die heeft een super grote slappe penis wordt ie stijf groeit ie niks dus 13 jaar btw
Misschien heb je een micro lul? Dat bestaat toch?
Misschien heb je een micro lul? Dat bestaat toch?
Klopt ik heb even er op gezocht en ik denk dat ik dat heb. Dankjewel voor de tip!

Reageer