kleine / dunne penis. ( goed voor meisjes )

• 3 juni 2016
  • 2 reacties
  • 1292 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een jongen van 16 ( bijjna 17 ) en mijn penis is 14cm lang en maar 3cm dik, en ik zou willen weten of dat wel leuk zou zijn als meisje?

2 reacties

Hoi beetjeanders,

Jongenspiemels zijn sws geil of ze nou een beetje dunner of dikker, langer of korter zijn.

Jouw lengte is niks mis mee en als die 3 cm dik is, dan is die ongeveer 10 cm als je rondom meet (ik meet m altijd met zo’n gratis papieren meetlint van de gamma haha, werkt makkelijk om rond je piemel te meten),

Mijne is ook 10 cm omtrek als die stijf is en ik ben er wel blij mee. Sommige vrienden van me hebben beetje zelfde en anderen hebben ook wel grotere piemels, maar ja, niks mis mee. Ik vind jouwe prima. En we zitten nog in de puberteit, dus miss groeien onze piemels nog wel een beetje.

Belangrijkste is niet hoe groot ie is, maar wat je er mee doet. Ik kom er lekker mee klaar en jij ook wel denk ik.

Als ik seks heb (in mijn geval met jongens, want ben gay) vinden ze mn piemel ook geil als ze me aftrekken of pijpen (neuken heb ik nog nooit gedaan), dus ik kan me niet voorstellen dat meisjes of jongens jouw piemel niet goed zouden vinden.
Om te neuken is jouwe groot genoeg en misschien neuk jij sws wel veel beter/lekkerder dan een andere jongen die een langere en dikkere heeft.

No worries.

Veel seksplezier.

Gr. JJ

Reageer