Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

kleine borsten

• 16 juni 2016
  • 6 reacties
  • 360 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heyy ik ben 14, zit in de 2de en ik heb echt hele kleine borsten. Ik zit al in de puberteit, ben op mijn 10de ongesteld geworden heb al puistjes en de rest al eenbeetje, alleen mijn borsten die zijn wel echt klein, denk een 70AA. Meestal doe ik een 75/80AA aan met vulling zodat het mooier is als ik wat aan heb omdat het er anders heel plat eruit ziet 😳.

6 reacties

Hee, t maakt toch niks uit hoe groot. Mijn vriendin heeft ook AA.. Komt wel goed

Greetss
Hoi,

Ik begrijp jou echt heel erg haha. Ik zit zelf in de 3e (ben alleen niet ongesteld) en heb puistjes én ben ook best onzeker over mijn borstgrootte... Ik heb nu ongeveer 75AA, dus ja...
Maar ik denk niet dat je zo snel onzeker hoeft te zijn over je borstgrootte. En als je dat echt bent, heb je het nu al goed opgelost!
Het komt echt wel, gewoon geduld hebben. :)

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Hii!
Ik vind kleine borstjes juist heel cute haha. Ik ben 13, echt heel dun en heb een 70B. Ik vind dit al vrij groot, helemaal voor mijn kleine dunne lichaampje. Wil best wel met je ruilen..
Hai het komt waarschijnlijk nog wel, Maar ps als het niet komt het maakt niet uit om het lichaam het gaat om het persoon vanbinnen
zoals het hierboven al gezecht is het komt nog wel en ik vind - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels –
Ik kan wel begrijpen dat jij onzeker erover bent, maar het is zeker niet iets waar jij je voor hoeft te schamen, tegenwoordig zijn er verschillende bh soorten die je uiterlijk van je borsten ook al behoorlijk kunnen veranderen, maar wees vooral niet te onzeker over jezelf!

Reageer