Vraag

klaarkomen zonder seks

  • 2 May 2022
  • 4 reacties
  • 799 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii ik heb een vriend en we hebben 2 x bij elkaar geslapen maar ik merk dat ik heel snel buikpijn (vlinders) krijg als hij bijv me knuffelt of met z’n hand beweegt naast me al ik krijg het echt heel snel. En kan je iets tegen de buikpijn doen want soms is het niet echt fijn de buikpijn.

Ik krijg zelf echt van elke beweging die hij maakt buikpijn (vlinders in buik) en ik lig op z’n borst met m’n hand bij z’n pik en dan krijgt ie een stijve super geil vind ik dat alleen ik ging daarna naar de wc en k zag dat ik klaar was gekomen hoe kan dat want ik heb geen seks of iets gehad. ik Vroeg me af is dat normaal en hebben jullie dat ook?

 


4 reacties

Badge

Hey ik ben een jongen van 15 jaar en ben inmiddels weer single. maar toen ik een vriendin gingen we een keer samen longboarden. ik was achter haar en ja ik keek dus naar haar kont in toen ging ik naar de wc bij haar en toen kwam ik er ook achter dat mijn hele onderbroek nat was. dusja dit kan en dat is gewoon normaal!

Reputatie 1
Badge

Klinkt misschien gek maar om een stap verder dus te doen dus elkaar zoenen en gewoon met elkaar praten kan helpen voor de buikpijn, anders kan het ook soort van ongemakkelijk zijn. En dat je klaarkwam is ook gewoon normaal hoor.

Gr. Jona

Dus je komt al klaar door hem alleen maar te zien...? De meeste meiden hebben heel wat nodig om klaar te komen en sommige lukt het zelfs niet eens. Waarom krijg je buikpijn door beweging van hem in bed en waarom slaap je op zijn borst?

Slaap je dus op zijn borst? Dat lijkt me namelijk niet echt lekker liggen en slaap je dus inderdaad met zijn lul in jouw hand en krijg je al buikpijn als hij in bed beweegt?

Reageer