Vraag

Klaarkomen zonder clitoris te stimuleren

  • 29 November 2021
  • 3 reacties
  • 526 Bekeken

Badge

Hoi

Ik vraag me af hoe je klaarkomt om met je vingers naar binnen te gaan. Ik kan alleen klaarkomen om mn clitoris te stimuleren.

hebben jullie tips?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Door over je vagina met je vingers te aaien of zacht te wrijven wordt je nat en kun je met 1 of 2 vingers bij jezelf naar binnen. Door ze er steeds een beetje in en ui te halen (en dat heel vaak achter elkaar) kun je ook klaarkomen. 

Hey,

dat is heel normaal dat dat lastig gaat. Je clitoris is namelijk heel gevoelig. De binnenkant ook maar dit heeft geen zenuwprikkels. Je moet inderdaad veel bewegen aan de binnenkant. En bij de clitoris is het een kwestie van voelen wat je lekker vindt.

 

mag ik vragen hoe oud je bent. groetjes jongen 16

 

Reputatie 2
Badge +1

Eerst gwoon doen wat je altijd doet.  het is makkelijker om vaginaal   klaar tekomen als je al klaar gekomen bent door je clitoris.  Ik ga vaak gwoon in en uit en span mijn spieren aan maar je kan ook rond draaien met je vingers of en kom hier beweging maaken. Maar er zijn veel meer mensen die alleen door de clitoris klaar kunnen komen .er zijn maar heel weinig mensen komen klaar door vaginaale stimulatie.  Los van of het lekker voel of niet.

Reageer