Beantwoord

klaarkomen/zaadlozing


Reputatie 1
Badge

Hallo, ik ben een 12jarige jongen en heb al gelezen dat je het niet graag wilt met een zaadlozing... Maarja ik wil het wel erg graag, dus hoe krijg je een zaadlozing.. 

En ik ben best onzeker over mn stijve pik, ik ruk best vaak en mn penis is slap 5 en stijf ongeveer 11 is dat groot?

Mvg, 

Je heer Vid08

icon

Beste antwoord door Vid08 14 March 2021, 22:48

Bekijk origineel

19 reacties

Hallo, ik ben een 12jarige jongen en heb al gelezen dat je het niet graag wilt met een zaadlozing... Maarja ik wil het wel erg graag, dus hoe krijg je een zaadlozing.. 

En ik ben best onzeker over mn stijve pik, ik ruk best vaak en mn penis is slap 5 en stijf ongeveer 11 is dat groot?

Mvg, 

Je heer Vid08

hoi Vid08 
ik heb er ook een tijdje last van gehad dat wanneer ik klaar kwam er geen sperma uitkwam maar na een tijdje zal dat wel komen. ik kan je niet vertellen wanneer want dat verschit per persoon.
en er is geen perfecte penis hij is nooit te groot of te klein. 
groetjes bart274

Hallo Vid08 :)

  1. De eerste zaadlozing verschilt per leeftijd. Bij de 1 komt er al sperma uit als die 11 is, en bij de andere als die 18 is. De gemiddelde leeftijd is 13 maar meestal wijken mensen daar wat van af. 
  2. Je penis gaat nog groeien. Je bent nog maar 12, dus er komt nog wel wat bij qua lengte.

-TheMightySlayer <3

Hallo, ik ben een 12jarige jongen en heb al gelezen dat je het niet graag wilt met een zaadlozing... Maarja ik wil het wel erg graag, dus hoe krijg je een zaadlozing.. 

En ik ben best onzeker over mn stijve pik, ik ruk best vaak en mn penis is slap 5 en stijf ongeveer 11 is dat groot?

Mvg, 

Je heer Vid08

Heyhey! 

Wat jij hebt is helemaal  niets geks. Een zaadlozing komt pas als je ballen zaadcellen aan beginnen te maken. Dit start wanneer je in de puberteit komt, dit is tussen je 11e en je 16e. 

Een zaadlozing kan ook plotseling komen, bijvoorbeeld in je slaap, dit heet een natte droom. Je kan ook een zaadlozing krijgen als je, zoals je al doet, aftrekt. 

Als jij aftrekt krijg je dan na een tijdje een lekker gevoel, of blijft het hetzelfde?

Het zou kunnen zijn dat je, wanneer je je een tijdje hebt afgetrokken een lekker gevoel krijgt of het gevoel dat je moet plassen. In dit geval moet je doorgaan. Als je doorgaat zou het kunnen zijn dat je een zaadlozing krijgt.

Probeer ook een beetje tijdens het aftrekken met je voorhuid en je eikel te spelen dit kan ook helpen!

En met de lengte is helemaal niets mis, je bent nog in het begin van de puberteit. Je penis is op je 18 uitgegroeid, dus nog een hoop jaren te gaan!

Hopelijk helpt het!

Groetjes ;))

Reputatie 1
Badge

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon 

Met het aftrekken komt er dat lekkere gevoel ja, maar !soms! Zit er ook iets wits (niet doorzichtig maar solide) weet niet wat t is.. maar ja ik krijg zon lekker gevoel ja, BEDANKT VOOR ALLE REACTIESS :))

 

(...)

Met het aftrekken komt er dat lekkere gevoel ja, maar !soms! Zit er ook iets wits (niet doorzichtig maar solide) weet niet wat t is.. 

 

Heyhey!

Nice to hear! Het zou kunnen zijn dat je toch al sperma hebt. Maar uit hetgene wat je noemt lijkt het me dat je voorvocht hebt. 

 

Ga vooral lekker door met ontdekken, wel veilig haha :)

Groetjes! ;))

Reputatie 1
Badge

(...)

Met het aftrekken komt er dat lekkere gevoel ja, maar !soms! Zit er ook iets wits (niet doorzichtig maar solide) weet niet wat t is.. 

 

Heyhey!

Nice to hear! Het zou kunnen zijn dat je toch al sperma hebt. Maar uit hetgene wat je noemt lijkt het me dat je voorvocht hebt. 

 

Ga vooral lekker door met ontdekken, wel veilig haha :)

Groetjes! ;))

Haha dankjee :)) ik dacht ook al dat het voorvocht was.. maar wat is voorvohxt eigenlijk? Dankjewel man :)

-Onnodige quote verwijderd-

Heyhey!

Voorvocht is een beetje plakkerig, vaak doorzichtige vloeistof die bij opwinding uit je piemel kan komen. Dit kan dus bv uit je piemel komen wanneer je aan het aftrekken bent. Dit is allemaal heel normaal!

Heb je verder nog tips nodig voor aftrekken?

Ik hoor het wel en als je vragen hebt stel ze gerust!

 

Groetjes! ;))

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Yess dankjewel bro... Ik heb wel een vraagje, want als ik dat rare lekkere gevoel krijg moet ik ineens plassen (is soms zo... )Had gehoord dat er dan sperma uit kwam maar ff zeker weten en niet dat ik mn bed dan onder plas.. haha dankjewel voor hulp man :)

 

-onnodige quote verwijderd-

Yess dankjewel bro... Ik heb wel een vraagje, want als ik dat rare lekkere gevoel krijg moet ik ineens plassen (is soms zo... )Had gehoord dat er dan sperma uit kwam maar ff zeker weten en niet dat ik mn bed dan onder plas.. haha dankjewel voor hulp man :)

 

Heyhey!

Waarschijnlijk komt er gewoon sperma of veel voorvocht vrij bij jouw ejaculatie/orgasme, zo heet het lekkere gevoel wat je krijgt. 

Als je het een beetje spannend vindt zou ik het onder de douche doen of wel in bed, maar dan met wat tissues erbij :)

Veel plezier en ik hoor wel hoe het gegaan is!

 

Groetjes! ;))

Reputatie 1
Badge

Waarschijnlijk komt er gewoon sperma of veel voorvocht vrij bij jouw ejaculatie/orgasme, zo heet het lekkere gevoel wat je krijgt. 

-onnodige quotes verwijderd-

Ik heb het de laatste tijd niet meer gehad, maar ik heb nog geen sperma en niet veel voorvocht als je dat bedoelt.. en dat voorvocht blijft gwn op mn eikel zitten en het "spuit" er niet uit zeg maar dus als ik het krijg blijft het op mijn eikel zitten.. beetje onduidelijk haha.. ik bedoel dat dat voorvocht er niet uit komt

Ik heb het de laatste tijd niet meer gehad, maar ik heb nog geen sperma en niet veel voorvocht als je dat bedoelt.. en dat voorvocht blijft gwn op mn eikel zitten en het "spuit" er niet uit zeg maar dus als ik het krijg blijft het op mijn eikel zitten.. beetje onduidelijk haha.. ik bedoel dat dat voorvocht er niet uit komt

-onnodige quotes verwijderd-

Hey, je zei dat  het solide is? Dus geen vloeistof maar vast, in dat geval weet ik ht niet. Ik heb ht soms ook, maar dat is vlgns mij viezigheid dat opgerold word door het aftrekken

Reputatie 2
Badge +2

Vid08 probeer dat lekkere gevoel eens te omschrijven?

 

Is het fappen gewoon lekker en op een gegeven moment ineens heel veel lekkerder? Voor eventjes? Hoelang? En wat daarna

Reputatie 1
Badge

Vid08 probeer dat lekkere gevoel eens te omschrijven?

 

Is het fappen gewoon lekker en op een gegeven moment ineens heel veel lekkerder? Voor eventjes? Hoelang? En wat daarna

Op een geven moment en het wordt veeel lekkerder haha, en het is voor een seconde van 10 en ik krijg een beetje "kramp" ofzo en dan 5 seconden wachten en dan kan ik weer verder

enge naam btw

Reputatie 1
Badge

Ik heb het de laatste tijd niet meer gehad, maar ik heb nog geen sperma en niet veel voorvocht als je dat bedoelt.. en dat voorvocht blijft gwn op mn eikel zitten en het "spuit" er niet uit zeg maar dus als ik het krijg blijft het op mijn eikel zitten.. beetje onduidelijk haha.. ik bedoel dat dat voorvocht er niet uit komt

-onnodige quotes verwijderd-

Hey, je zei dat  het solide is? Dus geen vloeistof maar vast, in dat geval weet ik ht niet. Ik heb ht soms ook, maar dat is vlgns mij viezigheid dat opgerold word door het aftrekken

Ohwww dat verklaart een hoop haha dankjewel :)) 

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik ben een 12jarige jongen en heb al gelezen dat je het niet graag wilt met een zaadlozing... Maarja ik wil het wel erg graag, dus hoe krijg je een zaadlozing.. 

En ik ben best onzeker over mn stijve pik, ik ruk best vaak en mn penis is slap 5 en stijf ongeveer 11 is dat groot?

Mvg, 

Je heer Vid08

Hoi, Vid08. Ik ben ook 12 (Jij bent intussen 13 denk ik). Ik heb zojuist een zaadlozing gehad. Het is niet echt fijn (Als je moeder erachter komt), maar nu moet ik m'n pyjama schoon zien te krijgen. Maar het is makkelijk om een zaadlozing to krijgen. Gwn een beetje masturberen en klaar.

 

Reputatie 4
Badge +2

Heel groot

Badge

eyy man je moet denk ik iets meer gaan levelen. Nog even beetje grinden en dan komt het goed :))

Hallo, ik ben een 12jarige jongen en heb al gelezen dat je het niet graag wilt met een zaadlozing... Maarja ik wil het wel erg graag, dus hoe krijg je een zaadlozing.. 

 

En ik ben best onzeker over mn stijve pik, ik ruk best vaak en mn penis is slap 5 en stijf ongeveer 11 is dat groot?

 

Mvg, 

 

Je heer Vid08

 

Hé het komt allemaal vanzelf, je kan het proces niet versnellen. Als je al 12 bent is je lengte echt wel goed

Badge

Ik ben ook pas 12 en heb ook nog geen zaadlozing Mijn piemel is slap 4 cm en hard 7 cm Ja ik zou ook graag een groter hebben Maar voor mij  is het goed zo En ik geniet best van wat friemellen en spelen met mijn harde Maar vaak leest ik vragen waar blijven met mijn sperma Van mijn mag het best nog wat duren voor ik een zaadlozing krijg

Reageer