Vraag

Klaar komen

  • 27 June 2020
  • 7 reacties
  • 259 Bekeken

Badge +1

Is het gek dat wanneer ik klaarkom na een paar minuten dat ik dan geen zin meer heb om te trekken en hoe kan ik dit voorkomen


7 reacties

Hey sexyboi, leuke nickname trouwens haha. 

Je lichaam moet recuperen na je orgasme. Dit kan je naar mijn weten niet voorkomen. Ik heb na mijn orgasme ook geen zin meer om te rukken. Dus je hoeft je geen zorgen te maken. Dat is normaal hoor makker. Meestal moet je een paar uur wachten en dan krijg je meestal opnieuw zin. 

Groetjes boyke17 

Dit staat op internet

Na een zaadlozing komt het stofje prolactine vrij, wat ervoor zorgt dat de man even wat minder zin meer heeft in seks. De concentratie van deze stof blijft ongeveer een uur verhoogd. Maar, gelukkig vinden de meeste mannen dat ook helemaal niet erg dankzij dopamine, wat een belonend gevoel veroorzaakt.

 

ik heb trouwens ook geen zinnia het klaarkomen want dan zeg ik tegen mezelf van na het klaarkomen ga je naakt slapen of na het klaarkomen proef je je sperma maar ik doe het eigenlijk noot

 

Groetjes Jelle

Badge +1

@Boyke17 

Thx BTW, 

Maar wat Is recuperen

En ja dat klopt naa 2 uur ofzo heb ik weer zin

Hey sexyboi, 

Recuperreren bedoelde ik dat betekent herstellen.

Groetjes boyke17 

Badge +1

@Jelle_2006 maar na hoeveel minuten kom jij klaar want als ik gewoon normaal tempo ruk dan ben ik na vijf minuten. Aan het klaarkomen

Badge +1

@Boyke17 oké bedankt

Doe eens onderzoek naar edgen. Dat is het uitstellen van je orgasme. Hou je het dus langer vol en kom je krachtiger klaar.

Reageer