kijken onder rokje

  • 25 February 2021
  • 12 reacties
  • 3720 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Nu het weer lekker weer is in nederland draag ik weer rokjes naar school (zit in het examenjaar dus ik moet gewoon naar school). Nu merk ik wel dat een aantal jongens onder mijn rokje proberen te kijken. 

 

(Jongens) kijken jullie welleens onder rokjes van klasgenoten?

 

(Meisjes) wat vinden jullie hiervan?

 

Zelf boeit het me niet super veel ik draag er toch een onderkroek onder dus je ziet niks.


12 reacties

Hee Normaalmeisje,

Zelf draag ik ook heel vaak rokjes. Soms heb je inderdaad dat jongens wel eens proberen te kijken, ik trek me daar niet zoveel meer van aan. Ik snap zelf niet helemaal waarom je zoiets zou doen, maar goed dat is aan de jongens. Wat ik weleens doe is een speciaal broekje onder mijn rokje. Niet zozeer, omdat jongens zouden kijken, maar dat voelde wat prettiger. Bijvoorbeeld ook op de fiets als je rokje/jurk dan opwaait, dat je niet gelijk in je ondergoed zit. En dan hoef je ook iets minder te letten op het netjes zitten tegen inkijk:)  Wellicht zou je zoiets ook kunnen proberen?

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Nee ik doe dat niet. Ik vind het niet netjes en respectloos. Ik weet wel dat andere jongens het doen omdat ze dat mooi, sexy of geil vinden. Dat kan zo zijn maar dat gaat echt voorbij veel principes. 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Normaalmeisje,

Ik draag bijna nooit rokjes, ik vind korte broeken fijner zitten. Maar ik ben zo’n kind dat de hele tijd in bomen klimt en er dan weer uit valt in de modder enzo, dan zijn rokjes niet erg praktisch. Bovendien kan ik niet fietsen met een rok aan. Ik heb het een keer gedaan, maar toen raakte ik er helemaal in verstrikt. Dat is opzich ook al een kunst.

Dat je onder iemands rokje probeert te kijken vind ik best respectloos. Je zou het op z’n minst kunnen vragen. Maar zelfs dan. Je moet je als mens een beetje in kunnen houden. Je zegt dat je je het niet heel erg vindt omdat je toch een onderbroek aan hebt. Ik zou me er wel wat meer van aantrekken en ze toch even aanspreken, maar dat hoef jij natuurlijk helemaal niet te doen.


Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 3
Badge +3

Ik kijk zelf niet onder rokjes (puur gwn omdat ik het niet durf, idk why) Maar ik snap het wel het is gewoon opwindend en misschien toch ook een beetje nieuwschierigheid.

De groeten

Badge

oprecht als je als een jongen onder meisje haar rokje gaat kijken dan moet je wel echt 1,1 meter zijn wat ben je anders voor een dieptriest persoon

IK draag ook wel eens rokejs

 

en dan kijken juist mei-sjes eronder

 

wat en

ironische werld levenm wij in

 

groetjs

jongen

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Normaalmeisje,

Ik draag bijna nooit rokjes, ik vind korte broeken fijner zitten. Maar ik ben zo’n kind dat de hele tijd in bomen klimt en er dan weer uit valt in de modder enzo, dan zijn rokjes niet erg praktisch. Bovendien kan ik niet fietsen met een rok aan. Ik heb het een keer gedaan, maar toen raakte ik er helemaal in verstrikt. Dat is opzich ook al een kunst.

Dat je onder iemands rokje probeert te kijken vind ik best respectloos. Je zou het op z’n minst kunnen vragen. Maar zelfs dan. Je moet je als mens een beetje in kunnen houden. Je zegt dat je je het niet heel erg vindt omdat je toch een onderbroek aan hebt. Ik zou me er wel wat meer van aantrekken en ze toch even aanspreken, maar dat hoef jij natuurlijk helemaal niet te doen.


Groetjes,

Paardebloem

hey @Paardebloem83 

 ja ik ook ik draag sinds groep 5 alleen maar voor hockey een rokje gewoon omdat ik het niet fijn vindt en ik klim ook echt vaak in bomen, oke ik wou dat gewoon ff zeggen.

En ja ik vindt dat echt respectloos, waarom zou je dat doen?! Ik draag dus nooit rokjes maar als ik het gevoel heb dat andere naar mij kijken loop ik altijd snel door maar ik vindt het wel altijd heel ongemakkelijk.

 

Badge

Hii! Ik draag zelf vest vaak rokjes en jongens kijken er dan niet perse onder maar wel naar mijn dijen en billen. En ging zelfs een foto rond van mijn billen (ook die van andere meisjes) tussen de jongens van mijn jaar laag.

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

 

Ik heb al eens rokjes gedragen en idd, sommige jongens gaan dan naar mij fluiten of proberen eronder te kijken. Is irritant.

 

Ik draag er gewoon een zwart kort broekje aan van sportstof. Dan ziet niemand iets.

Beetje net wat @Simply Me zegt!

 

~Nah. <3

ik draag vaak rokjes en ik vind het zelf heel irri als jongens er onder proberen te kijken daarom draag ik vaak een nog een soort volleybal broekje er onder. misschien dat een idee als je er niet tegen kan

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nee dat is niet goed en ik vind dat je respect moet hebben voor iedereen dus dat doe ik echt niet. En trouwens ik ben een jongen maar ik draag ook wel eens rokjes. Niet naar school dat durf ik niet maar wel in mijn eigen tijd en het is best fijn. Kilt en camo rokje, beetje stoerwil ik dan haha.  En als iemand daar onder wil kijken zou ik dat raar vinden. Misschien hooguit als je elkaar kent en melig bent ofzo.  Niet zomaar iemand. Dus ik vind het niet netjes en hoort niet.

Grtz Julian

Hi ik draag ook altijd rokjes, rokken of jurkjes. Ik vind lange broeken niet fijn. Korte wel.  En doe er nu natuurlijk kousen of panty of legging onder. Zomers een slip of sport underwear. Ik denk dat de meeste jongens zo netjes  zijn als Julian. Sommige proberen wel te kijken. Achja het is sneu. Dat ze gewoon naar me kijken is prima maar bukken om onder het rokje te kijken dat is maf. Heb er gelukkig geen last van maar als ze echt ziek gaan gluren dan zou ik echt boos worden.  Maar gewoon op afstand even naar iemand kijken mag, dat doe ik zelf ook bij jongens in sexy kleren. 

Sjammetje xxxxx

Reageer