Vraag

Kijken meiden tijdens gym?

  • 13 January 2022
  • 17 reacties
  • 2102 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Kijken meiden naar de jongens tijdens gym? en waar kijken jullie dan naar?

 

Laat maar weten!

Groetjes anoniem200678


17 reacties

Reputatie 1
Badge +2

@Anoniem200678 

hier ben ik ook wel benieuwd naar!

 

 

-onnodige quote verwijderd, Kindertelefoon-

Reputatie 7
Badge +19

ja, ik kijk wel eens of ik kan zien of ze een stijve hebben maar dat kan ik niet goed uit elkaar houden

Reputatie 7
Badge +19

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 5
Badge +2

Ikzelf eigenlijk niet, ik ben meer bezig met de les en heb op het moment ook niet zoveel interesse in de jongens uit mijn klas, ze zijn wel erg saai XD


Groetjes ThatGalacticRobot

Ik absoluut niet. Ik focus gewoon op mijzelf en vind het ook niet nodig om zomaar te gaan kijken. Misschien doen andere meisjes dat wel maar ja is verschillend bij iedereen.  Zou het zelf ongemakkelijk vinden als ik merk dat iemand naar mij gluurt dus dan zou ik het logisch vinden dat ik zoiets ook nooit bij anderen doe. 

@ThatGalacticRobot 

Ik heb precies hetzelfde

Ik focus mij meestal op de mijzelf tijdens gym, maar soms ik kijk ik wel eens. Ik kijk dan meestal naar hun kruis of poep. 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Anoniem200678

meestal let ik alleen maar op mezelf en vriend(inn)en. Ja natuurlijk kijk ik wel als een jongen bijvoorbeeld als enige nog aan het rennen is bij de piepjes test of als hij iets voor moet doen. Maar verder let ik daar niet op. 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 1
Badge

Dag Anoniem200678,

Ik ben best sportief, dus ik kijk wel naar welke jongens uit mijn klas sportief zijn. Als je iets anders bedoeld met kijken, dan niet echt. Alleen ong. een maand gelden moesten we klimmen bij gym en kreeg iedereen zo’n klimbroekje aan. En bij de jongens zit dat daar een beetje strak, dus toen keken de meiden wel hahah!

liefs,

hieromjetehelpen

Ik kijk wel maar niet de hele tijd.  Sommige jongens zijn best wel mooi en dan kijk je meer. Bij ons moet iedereen hetzelfde aan bij gym dus zelfde  sportbroekje-  of rokje en shirtje en kniekousen en witte schoenen dus das niet spannend maar als ze mooie benen hebben wel ;) en gespierde armen. Of als jongens zomers shirtles gaan. Lekker. of als er 1 moet hardlopen of veel inspannen. als un jongen erg opvalt als ie straf krijgt ook wel.   ik kijk ook naar meisjes. ook benen en boven lijf . Maar dus niet de hele tijd. Wel naar m'n crush-bff jongen. Kijk mn Topic maar :blush:  groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 2
Badge +1

Ik kijk naar de jonge die ik leuk vind de hele tijd. Vooral naar zijn gezicht maar ook naar de rest. Ik vind het zo sexy als hij sport. Naar de rest van de jongen als ze de bal hebben omdat ik die dal niet tegen mijn hoofd wil.

Nou niet echt . Ze zijn niet mijn stijl . Natuurlijk zijn er leuke jongens maar niet in mijn klas . Ik let niet vaak op jongens. Maar wel op gekke dingen.  

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik kijk niet echt naar jongens zoals jij bedoelt denk ik. Wel valt het me op dat de meeste super harige benen hebben. Dat is uiteraard super normaal maar dat is gwn mijn constatering hahahha

Nee niet echt.  Maar ik vind de jongens uit mijn klas ook niet zo interessant.  Bij voetbal kijk ik wel ooit naar de oudere jongens.  Maar dan meer of ze goed zijn( wat ik dus wel sexy vind) dan echt naar hun lijf.  

Reputatie 4
Badge +2

Hoi!! 

 

Ik ben een meisje van 12. Tijdens gym kijk ik niet naar jongens behalve als ze nieuwe gymschoenen hebben ofzo...Als een jongen iets doet dat maar 1% van de klas kan dan kijk ik ook.

Groetjes

Hey. Ligt eraan. Als een jongen shirtless is natuurlijk wel ( denk alle heteromeisjes wel) en als een jongen ergens heel goed in is ook. Of gewoon opvalt om iets zoals "anonymous" zegt, als hij straf heeft en ergens staat ofzo.  En nu kijk ik ook naar mijn crush natuurlijk die heeft best mooie benen en is heel atletisch maar ik ben uiteraard niet objectief 😉

Sanny xxxxx

Reputatie 4
Badge +4

Hey. Ligt eraan. Als een jongen shirtless is natuurlijk wel ( denk alle heteromeisjes wel) en als een jongen ergens heel goed in is ook. Of gewoon opvalt om iets zoals "anonymous" zegt, als hij straf heeft en ergens staat ofzo.  En nu kijk ik ook naar mijn crush natuurlijk die heeft best mooie benen en is heel atletisch maar ik ben uiteraard niet objectief 😉

Sanny xxxxx

Hahaha okee thnx voor het antwoord 

 

Reageer