Vraag

Kijken jullie ook naar jongens tijdens gym?

  • 11 January 2022
  • 48 reacties
  • 4851 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi!

Ik heb een vraag voor de jongens.. Gisteren had ik weer eens gym en vroeg me af of jongens naar meiden kijken tijdens gym? (Rondingen) Veel meiden (waaronder ik zelf) dragen een sportlegging en dan zie je alles natuurlijk wel wat beter. 

Dus, mijn vraag aan jullie: kijken jullie? (Niet dat er wat mis mee is ofzo hahaha, vroeg t me alleen af 😝)

 


48 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Jongen.van.15.  Ja ik ook Nike Pro. En North Face ook,met kleurtjes. 

Maiskolfje X

Reputatie 2
Badge +1

PS @Monkeyboy69  ja hoor dat zit best fijn een legging.  Het is een elastische stof dus knelt niet. Ik vind het fijn dragen. Het is onder een kort rokje ook fijn dan heb je toch een rokje maar krijgt het niet te koud zeg maar. 

Maiskolfje X 

PPs leuk dat je een legging mooi vind. 

Wat is jouw favoriet ik vind bij meiden nike pro heel mooi 

Reputatie 7
Badge +2

PS @Monkeyboy69  ja hoor dat zit best fijn een legging.  Het is een elastische stof dus knelt niet. Ik vind het fijn dragen. Het is onder een kort rokje ook fijn dan heb je toch een rokje maar krijgt het niet te koud zeg maar. 

Maiskolfje X 

PPs leuk dat je een legging mooi vind. 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi ik ben 12 meisje en ik kijk wel naar jongens, tuurlijk :) 

Ik vind sportbroekjes heel leuk bij jongens en ook als ze hard werken bij het sporten en hun lijf en spieren gespannen is en beetje zweten van het sporten is stoer. 

Maiskolfje X

Reputatie 2
Badge +1

Hoi!

Ik heb een vraag voor de jongens.. Gisteren had ik weer eens gym en vroeg me af of jongens naar meiden kijken tijdens gym? (Rondingen) Veel meiden (waaronder ik zelf) dragen een sportlegging en dan zie je alles natuurlijk wel wat beter. 

Dus, mijn vraag aan jullie: kijken jullie? (Niet dat er wat mis mee is ofzo hahaha, vroeg t me alleen af 😝)

 

Doen jullie bijvoorbeeld ook extra strakke legings aan zodat jongens gaan kijken

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @wittelelie2022, ik ben 13 jaar en ben een jongen, ik kijk wel naar meiden ja, vooral als ze zo'n strakke legging dragen. niet staren, dat is wel heel erg raar,

Ik vraag me net als @Jongen.van.15. af of dat wel lekker zit zo'n strakke legging?

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 2
Badge +1

Hoi!

Ik heb een vraag voor de jongens.. Gisteren had ik weer eens gym en vroeg me af of jongens naar meiden kijken tijdens gym? (Rondingen) Veel meiden (waaronder ik zelf) dragen een sportlegging en dan zie je alles natuurlijk wel wat beter. 

Dus, mijn vraag aan jullie: kijken jullie? (Niet dat er wat mis mee is ofzo hahaha, vroeg t me alleen af 😝)

 

Hoi 

Ja we kijken zeker ik vind zelf vooral heel geil waneer meiden een camel toe hebben alleen 1 ding snap ik niet zit dat wel lekker zo een strake leging

 

Reputatie 7
Badge +15

Persoonlijk wil ik wel maar probeer het niet te doen

Als jij wil kijken kan dat gwn 😅💙 

( meisje trouwens….) 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 1
Badge

ik kijk alleen naar de jongens :D

Reputatie 5
Badge +3

Bij mij in de klas kijken de meeste jongens graag naar meisjes tijdens het gymen, heb ik wel gemerkt.

Ik heb ook even mijn broer gevraagd en hij en zijn vrienden kijken ook graag naar de meiden in hun klas, zegt hij. Maar staren is not done.

Liefs vosje

Reputatie 7
Badge +17

Ja, als je iemand ziet die er mooi of lekker uit ziet ga je toch ff kijken, niet de hele tijd staren natuurlijk😄

Volgens mij kijk je altijd wel. Onbewust zie je toch of je iemand een mooi lijf vind hebben. Hoe belangrijk dat is is weer iets anders maar je ziet het wel, Ik iig wel  😉 en ook bi dus ik vind jongensbenen net zo mooi als meisjesbenen :)  om maar iets te noemen.

Sanny xxxx


ook mee eens!  Jongens kijken maar meisjes en alle mensjes ook xd 

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een jongen en droom er soms over om borsten te hebben. Het lijkt me echt geweldig 

Volgens mij kijk je altijd wel. Onbewust zie je toch of je iemand een mooi lijf vind hebben. Hoe belangrijk dat is is weer iets anders maar je ziet het wel, Ik iig wel  ;) en ook bi dus ik vind jongensbenen net zo mooi als meisjesbenen :)  om maar iets te noemen.

Sanny xxxx

Reputatie 2
Badge

Ik als jongen zou zeggen: als.een jongen naar je kont  kijkt kan hij denken dat ie een keer seks met je wil 

Ik kijk ook wel buiten gym. Ben wel is naar een meid toe gelopen en heb gezegd 'Lekker kontje heb je' toen liep ze naar haar vriendinnen ook wel vaak met een paar vrienden tegen elkaar opmerkingen gemaakt over een meisje.

@wittelelie2022 Ja,

 

Ik wel. Ik vind het fijn om gewoon even te kijken. Ik maak geen foto's ofzo dat is echt heel onrespectvol. Ik heb ook een keer in een ongemakkelijke situatie gezeten. Er kwam een keer een meisje naar me toe en die vroeg me iets dat ze niet snapte. Daarbij vroeg ik of ze het voor kon doen (het was iets voor gym). Toen kwam ik erachter dat ze hele dunne kleren aan had. Ik kon haar kont en tieten zien! Ik kreeg toen een stijve en had geen idee wat ik moest doen. Gelukkig riep een van mijn vrienden me toen die doorhad dat ik een beetje een probleem had.

Reputatie 1
Badge +2

ik persoonlijk kijk er heel veel naar enzo maar ik word te snell geil dus probeer voor hun te blijven maar als ik acher hun sta dan check ik hun kont en lichaam wel eens uit

 

-onnodige quote verwijderd, kindertelefoon-

Reputatie 1
Badge

Persoonlijk wil ik wel maar probeer het niet te doen

Reputatie 1
Badge

Tuurlijk doen we dat! Hoort er ook niet een beetje bij of niet? Ook geven we seintjes aan de rest om ff een blik te werpen en soms de opmerking wie je zou neuken 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ik ben zelf homo, maar ik let eigenlijk nooit op jongens. En ik denk dat dit heel erg verschild qua persoon. Zo zullen er vast wel een deel meiden zijn die naar jongens of meiden kijken, en een deel jongens die naar jongens of meiden kijken. Ga maar vanuit dat een kleine hoeveelheid daarop let

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben ook BI en heb dubbel zoveel te kijken als hetero's dus ja ik kijk maar mijn klasgenoten zijn niet aardig dus niet veel redenen om te kijken dus

Ik ben ook bi

Ik vind het wel oké

Hoi ik lig zwaar verliefd te zijn in mn bedje en kijk nog ff het Kfoon forum. Lees deze enja mag vast wel ff antwoorden als meisje ? :blush:

Ik ben een bi meisje heb nu verkering met een lieve jongen waar ik dus eeeecht wel vaak naar kijk .  Maar je vraag gaat over kijken naar meisjes en you bet ! Ik kijk dr ook naar hoor. Vind meisjes ook supermooi. Benen borsten en haar en ogen en alles eiglk wel. Als ze met blote benen gymmen maakt me niet uit j of m dat vind ik echt hot zeker als dr geen beenhaar is. Nouja dat was dus een antwoord van een bi meisje .Bietje dus ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Hoi,

Ik ben een jongen (13 jaar) en ik kijk ook wel eens. Het is inderdaad met die leggings veel beter te zien. Ik kijk wel, maar ik ben ook veel bezig met sporten.

Gr, ik

Reageer