Vraag

Kijken jullie ook naar jongens tijdens gym?

  • 11 January 2022
  • 48 reacties
  • 4851 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi!

Ik heb een vraag voor de jongens.. Gisteren had ik weer eens gym en vroeg me af of jongens naar meiden kijken tijdens gym? (Rondingen) Veel meiden (waaronder ik zelf) dragen een sportlegging en dan zie je alles natuurlijk wel wat beter. 

Dus, mijn vraag aan jullie: kijken jullie? (Niet dat er wat mis mee is ofzo hahaha, vroeg t me alleen af 😝)

 


48 reacties

Hey Wittelelie2022,

Ik ben zelf geen jongen, maar toch geef ik wel antwoord op je vraag.

ik denk dat dit heel erg per jongen verschilt.

Je zult jongens hebben die niks anders doen en jongens die dit nog nooit gedaan hebben.

ik snap dat je dit vraagt, maar ik denk niet dat je heel veel aan de reacties zult hebben omdat dit heel verschillend is.

Groetjes,

Ikke13

Ja, ik kan het niet laten om naar de meisjes te kijken, vooral als ze hun strakke sportkleding aan hebben. Maar het is indd bij elke jongen anders.

Reputatie 6
Badge +7

Zo te lezen uit je post doen ze het niet opvallend maar je mag er gerust van uitgaan dat ze allemaal kijken. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik vraag me dit ook altijd af, vooral tijdens rennen en je borsten gaan beetje op en neer enzo het voelt gwn altijd zo ongemakkelijk. 

Badge

Kijken? Heel soms onopvallend. Wel bots ik soms ‘per ongeluk’ tegen een meid aan.

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat het heel erg verschilt per jongen. Ik persoonlijk kijk niet (Ik ben gay vandaar). Maar ik zie dat sommige jongens wel eens kijken. Sommige wel, Sommige niet.

Sommige meiden van mijn klas hebben echt een strakke legging aan en dan kan je echt gewoon de spleet van hun kut zien. Ik kijk er dan wel naar maar niet opvallend. 

Het valt wel op, maar de meeste jongens focussen zich in de gym vaak op hun zelf. Maar als er iemand voor bij komt kijken jongens van wel. Zie het maxima als een compliment 

Reputatie 4
Badge +4

Ja ik ben en een jongen en wij kijken er zeker wel naar hahah. ik krijg er zelf soms wel stijve van. en we kijken niet omdat we creepy zijn maar gewoon omdat het opvalt vooral bij de meiden die want grotere borsten en kont hebben ahah 

 

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes Anoniem200678

Reputatie 6
Badge +5

Hai! Ik ben geen jongen, maar ik val wel op meisjes. Anyways, ik kijk wel altijd naar meisjes, onopvallend natuurlijk, maar het is wel heel leuk. Het is in sportkleding gewoon goed te zien. Het is niet dat ik er heel opgewonden van raak, maar je kan het vaak niet echt ontwijken. Het is meer iets wat je onbewust doet.

KuSjEs

Reputatie 1
Badge +2

hoi,

ik kijk zeker naar meiden in de gymles, die strakke sportkleding laten inderdaad veel ‘spleten’ door. heb hier wel eens een stijve van gekregen in m’n korte gymbroek, toen moest ik ineens ‘heel snel naar het toilet’ en heb ik me afgetrokken. 

Ja, een enkele keer wel moet ik eerlijk toegeven.

Dan is het meestal mijn vriendin (draagt echt heel strakke kleding). Het lukt om eigenlijk niet te kijken (ziet er heel raar uit, want we staan echt heel dicht bij elkaar, klas van 14), maar als er iets saais word uitgelegd, bijvoorbeeld korfbal, waar ik op zit, dan raak ik toch een enkele keer afgeleid.

Gr. W

Hey @wittelelie2022 ,

Ikzelf kijk bijna altijd naar meiden die sportleggings aan hebben, vooral als ze hurken of bukken, want dan schijnt de legging meestal door.  Ook kijk ik vaak bij gymles naar de borsten van meiden, zeker als ze diepe shirtjes aan hebben of als ze rennen en ik zie dat ze geen sportbh aanhebben haha.

Ik word er meestal best geil van, maar ik zie soms ook meiden naar mijn kruis kijken

Groetjes!

Ik reageer ook even als meisje bij onze cheerleader trainingen keken best wel veel jongens die op basketbal en volleybal zaten. Ik snap wel de reden om dat we eigenlijk allemaal in een sport bh daar stonden te trainen dus wel ervaring mee dat jongens tijdens gym kijken.

Reputatie 2
Badge

Dankjewel allemaal! ;)

Reputatie 3
Badge +2

Ja

Badge

Ja ik kijk heel onopvallend wel, maar ik zie hier, bij gym, ook een kans om met een meid dichter te komen qua samen omgaan. Maar dat verschilt idd per jongen

Reputatie 5
Badge +2

Dit is dus waarom ik geen sportlegging aan doe XD

Reputatie 2
Badge

Dit is dus waarom ik geen sportlegging aan doe XD

Jaa precies alleen ik vind t gwn prima zitten voor gym :p

Reputatie 6
Badge +12

Sommigen. Ik niet. Anderen wel.

Shadow

Badge

ik kijk (woord verwijderd door KT) hard broer is normaal

Hoi, ik zelf ben 15 en kijk gewoon. Je krijgt niet vaak de kans om dat te zien ;)

Badge

Ja ik kijk is echt geil die strakke sport broekjes en soms zie je ern string

Hoi,

Ik ben een jongen (13 jaar) en ik kijk ook wel eens. Het is inderdaad met die leggings veel beter te zien. Ik kijk wel, maar ik ben ook veel bezig met sporten.

Gr, ik

Hoi ik lig zwaar verliefd te zijn in mn bedje en kijk nog ff het Kfoon forum. Lees deze enja mag vast wel ff antwoorden als meisje ? :blush:

Ik ben een bi meisje heb nu verkering met een lieve jongen waar ik dus eeeecht wel vaak naar kijk .  Maar je vraag gaat over kijken naar meisjes en you bet ! Ik kijk dr ook naar hoor. Vind meisjes ook supermooi. Benen borsten en haar en ogen en alles eiglk wel. Als ze met blote benen gymmen maakt me niet uit j of m dat vind ik echt hot zeker als dr geen beenhaar is. Nouja dat was dus een antwoord van een bi meisje .Bietje dus ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer