Vraag

Kan je masturberen als je nog niet ongesteld bent geweest? Zo ja, hoe?

  • 22 November 2022
  • 8 reacties
  • 597 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Kan je masturberen als je nog niet ongesteld bent geweest?? zoja hoe?


8 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ja tuurlijk ben je een jongen of een meisje dan kan ik je andere vraag ook beantwoorden

Reputatie 3
Badge +4

Sorry heel dom van mij je bent een meisje want anders zou je niet ongesteld kunnen worden het maakt niet uit als je al eens ongesteld bent geweest of niet je kan gwn altijd masturberen 

Reputatie 1
Badge

Sorry heel dom van mij je bent een meisje want anders zou je niet ongesteld kunnen worden het maakt niet uit als je al eens ongesteld bent geweest of niet je kan gwn altijd masturberen 

weet je miss ook hoe ik dat het beste kan doen??

 

Reputatie 1
Badge +2

Sorry heel dom van mij je bent een meisje want anders zou je niet ongesteld kunnen worden het maakt niet uit als je al eens ongesteld bent geweest of niet je kan gwn altijd masturberen 

weet je miss ook hoe ik dat het beste kan doen??

 

Gwn vingeren ofzo mss met de douche kop tegen u vagina

Reputatie 1
Badge

Sorry heel dom van mij je bent een meisje want anders zou je niet ongesteld kunnen worden het maakt niet uit als je al eens ongesteld bent geweest of niet je kan gwn altijd masturberen 

weet je miss ook hoe ik dat het beste kan doen??

 

Gwn vingeren ofzo mss met de douche kop tegen u vagina

dankjewel! 

Reputatie 1
Badge +2

Sorry heel dom van mij je bent een meisje want anders zou je niet ongesteld kunnen worden het maakt niet uit als je al eens ongesteld bent geweest of niet je kan gwn altijd masturberen 

weet je miss ook hoe ik dat het beste kan doen??

 

Gwn vingeren ofzo mss met de douche kop tegen u vagina

dankjewel! 

Np  ik weet dat van men stiefzus

 

Kan je masturberen als je nog niet ongesteld bent geweest?? zoja hoe?

Hey! Ja, natuurlijk kan dat! Wel of niet ongesteld zijn heeft geen invloed op het al wel of niet kunnen masturberen. (Alleen op moment dat je ongesteld bent kan het moeilijker zijn, omdat er dan overal bloed is. Sommigen vinden dat juist lekker, anderen vinden dat juist “vies” of niet zo fijn). 

Maar goed. Over je vraag. “Hoe?”

Je kunt over je clitoris (dit is niet hetzelfde als je vagina, maar is een punt waar het “lekker is” om over heen te wrijven) heen wrijven. Je kunt zelf kijken hoe je dit fijn vindt, wat voor tempo, heen en weer, etc. Dan kun je met, als je dit voor het eerst doet wellicht 1 en later misschien ook wel 2, vingers bij jezelf naar binnen gaan en op en neer gaan. (Dit kan een eerste keer een beetje pijn doen, dat is niet vreemd). Als je dit even gedaan hebt kun je weer terug naar je clitoris om hierover heen te wrijven etc. Wat je merkt is dat het vocht uit je vagina het allemaal wat “natter” en “vochtiger” maakt, en dat kan wel fijn zijn. 

Ik hoop dat je er iets aan hebt! 

Groetjes :)))

Badge

Ja dat kan zeker gwoon het ligt eraan wat je fijn vind als je net begint is het echt even experimenteren dus je kan dingen opzoeken gewoon een beetje voelen en je kan zelfs voorwerpen gebruiken 

 

Reageer