Vraag

Kan ik zwanger zijn door sperma OP vagina? HELP AUB

  • 18 November 2018
  • 1 reactie
  • 7280 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was laatst met mijn vriend, e bijna elke keer als we samen zijn gaan we verder dan zoenen (pijpen, aftrekken, vingeren enzo) laatst was ik hem aan het aftrekken terwijl hij mij aan het vingeren was. We waren allebei 100% naakt, hij zat op mijn bed en ik zat een sportvan op mijn knieën op zn schoot. toen hij klaarkwam spoot hij helemaal over zn buik enzo heen, en ik zat met mn vagina een sportvan over zn dick te "rijden" (alsof we zaten te droogneuken, maar dan zonder kleren maar ook geen echte sex.) hij was dus al gekomen en ik zat dus sportvan op zn sperma, het zou dus tegen mn vagina aan kunnen komen. Mijn vraag is, hoe groot is de kans dat zn sperma in mn vagina is gekomen en dat ik zwanger ben geworden?


misschien wat handige extra info: ik ben 14, ben al 2 jaar ongesteld (regelmatig dus), dit gebeurde 2 dagen na en 14 dagen voor mn nieuwe ongesteldheid, volgens mn app (flo) was het precies de dag van mn ovulatie.

1 reactie

Heyy, ik heb er net iets over gelezen op een website. De website zegt dat je ervan zwanger kan raken, maar de kans is vrij klein. De kans is klein omdat sperma niet zo lang kan overleven uit het lichaam van een persoon. Ik zou als ik jou was toch een zwangerschapstest doen...
Bron: https://www.nhs.uk/common-health-questions/pregnancy/can-i-get-pregnant-if-i-have-sex-without-penetration/

Reageer