Vraag

kan ik zwanger zijn?

  • 22 September 2022
  • 6 reacties
  • 485 Bekeken

Badge

Heey,  ik ben een meisje van 15 en ik zit met een probleem. Begin september heb ik seks gehad met een jongen, ik zit aan de pil en hij had gewoon een condoom gebruikt. Sinds het einde van vorige week heb ik last van een “opgeblazen buik” het voelt ook hard aan in mijn onderbuik. Het lijkt een beetje op een “v” vorm als jullie me snappen.  Ik had dus soort van een stopweek ingelast om te kijken of ik ongesteld zou worden. Dit is niet gebeurt.. ik had alleen een beetje bruine afscheiding. Ik heb op dit moment weer de pil geslikt maar alsnog ben ik bang, wat zou dit kunnen zijn? Ik heb wel nogsteeds een opgezette buik, af en toe wat krampen / lage rugpijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb echt bang, vooral omdat alles veilig is gegaan en ik nu last heb van die dingen. 
 

liefs x 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk niet dat je zwanger bent misschien moet de ongesteldheid komen want als hij een condoom heeft gebruikt en jij een de pil zit is dat genoeg maar je kan misschien een zwangerschap test doen voor alle zekerheid 

Badge

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ik hoop dat ik niet zwanger ben, ik ben ook niet meer ongesteld geweest in mijn stopweek.. en nogsteeds een opgezette harde onderbuik :( 

Reputatie 7
Badge +9

Koop morgen ofzo wanneer je tijd hebt een zwangerschap en 1 keer ongesteldheid missen is niet erg ik heb ooit in de zomervakantie na 2 weken ongesteld geworden en toen ben ik naar een inval huisarts geweest want mijn eigen was op vakantie toen en hij zij dat het nog beetje raar kan doen 

Badge

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Eigenlijk durf ik dat echt helemaal niet, wat als die dadelijk positief is?! Ik kan dat nooit uitleggen 😕

Badge

Heey even een update, ik heb net een test gedaan! Negatief 😅 ik vraag me alleen af wat ik nu dan heb door mijn klachten.. 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 3
Badge +3

Wat fijn dat de test negatief is! Voor je klachten zal ik even naar een huisarts gaan.

Reageer