Vraag

kan ik zwanger zijn?

  • 5 November 2019
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

2 weken geleden had ik het met me vriendje gedaan dit was mijn eerste keer. Ik vertrouwde hem wel, omdat we elkaar al heel lang kenden want we waren eerst beste vrienden. Onze ouders weten niet dat we verkering hebben we waren het ook niet van plan. Maar nu merk ik dat ik al ongesteld moest zijn maar dat ben ik nu niet. Dus toen heb ik het aan mijn vriendje verteld en hij zij misschien komt het later maak je geen zorgen. En ik zo stressen van stel dat ik zwanger ben dat kan ik niet aan ik ben maar 13. Opeens zoende hij mij en zij dat het goed komt.

Maar voor de zekerheid wil ik vragen ben ik zwanger of kan ik dat zijn?


4 reacties

Heb je het gedaan met een condoom of ben je aan de pil? Als je een condoom hebt gebruikt en hij is niet gescheurt/geknapt ben je gewoon veilig. Als je aan de pil zit en je neemt die optijd en regelt goed bij overgeven/diarree ben je ook gewoon veilig.

het is altijd handig om een condoom en pil te doen als je seks hebt voor extra veiligheid.

En waarom denk je zelf dat je misschien zwanger kan zijn? Alleen omdat je overtijd bent of om ook andere redenen?

Hoi, 

Als je echt zeker wil weten of je zwanger bent kan je het beste een zwangerschaps test doen. Dat is de enige manier om er zeker van te zijn.

Liefs Lexy❤

Badge

2 weken geleden had ik het met me vriendje gedaan dit was mijn eerste keer. Ik vertrouwde hem wel, omdat we elkaar al heel lang kenden want we waren eerst beste vrienden. Onze ouders weten niet dat we verkering hebben we waren het ook niet van plan. Maar nu merk ik dat ik al ongesteld moest zijn maar dat ben ik nu niet. Dus toen heb ik het aan mijn vriendje verteld en hij zij misschien komt het later maak je geen zorgen. En ik zo stressen van stel dat ik zwanger ben dat kan ik niet aan ik ben maar 13. Opeens zoende hij mij en zij dat het goed komt.

Maar voor de zekerheid wil ik vragen ben ik zwanger of kan ik dat zijn?

Het zou kunnen! Dus koop voor de zekerheid een test! Want straks is het nog te laat… succes!!!

Reageer