Kan ik zwanger zijn??

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik heb dus een leuke nacht gehad met mn vriend hij had mij gevingerd en ik hem gepijpt nu ben ik bang dat hij misschien sperma aan zn vingers had. Kan ik hierdoor zwanger raken???

16 reacties

Hoi, Is hij klaargekomen? en heeft hij / jij  je daarna DIRECT gevingerd? dan ja... dan is die kans er. En als je je onprettig voelt kan je altijd even langs de huisarts / morning after pil halen.

Succes

Matthijs
Dag matthijs uhmm hijs niet klaargekomen uhmm niet dat ik weet ik voelde wel iets slijmerigs maar het rare van alles ia dat ik de dag daarna gwn ongesteld geworden kbn nu wel een paar x misselijk geworden en khb ook een paar x overgegeven??
Het is niet zo dat zodra sperma zeg maar daar binnen is dat je DIRECT zwanger bent... duurt meestal 3 dagen. ( sperma leeft 4 dagen) dus dat je daarna ongesteld bent geworden tja dat kan. dat je misselijk bent / overgeven kan ook gewoon griepje zijn denk ik 😮.. in ieder geval als je je alsnog onprettig voelt ga naar je huisarts!

Succes

Matthijs 
Dankjewel mathijs!
Geen probleem hoop dat je er wat aan hebt! :) 

Matthijs
sperma blijft niet 4 dagen leven matthijs, binnen een paar minuten is het al dood en kan je er niks meer mee. je kunt niet zwanger zijn geworden 😉
Ja dus jij denkt dat sperma binnen paar minuten de hele eileider door is? 😛 dacht t toch ff niet! bevruchting duurt enkele dagen! vandaar is de ''morning after pil'' ook effectief waarom zou je die kopen als t na paar minuten al dood is?

Matthijs
buiten een lichaam sterft et binnen een paar minuten ;)
(bron (wikipedia); http://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma > levensduur sparma onderaan)
misschien eerst je "kennis" controleren voordat je een discussie aangaat..
Je hebt me nooit horen zeggen sperma paar dagen leeft BUITEN het lichaam! 😉 jij zegt: sperma blijft niet 4 dagen leven matthijs, binnen een paar minuten is het al dood en kan je er niks meer mee. je kunt niet zwanger zijn geworden.... ofwel uit die zin kan je  concluderen dat je spreekt over sperma in / uit het lichaam....

mijn reactie: Ja dus jij denkt dat sperma binnen paar minuten de hele eileider door is? 😛 betekend dus betreffende BINNEN het lichaam...

Matthijs
jij zei, sparma leeft 4 dagen in je 2e comment, vandaar mijn reactie. stop nu maar met deze discussie..
Ik ken je angst, ik heb hetzelde incident gehad met mijn vriendin. Maar even ter geruststelling:
Sperma leeft maar heel kort
Zo lang hij niet in jou is klaargekomen zijn de zaadcellen waarschijnlijk niet verder gekomen dan de schede (waar de bevruchting niet plaatsvindt)
Zo snel ben je niet zwanger (heel vaak lukt een bevruchting niet, zeker als je nog nooit daarvoor zwanger bent geweest
Als je kort daarvoor ongesteld bent geweest is er geen eitje paraad en ben je dus haast niet vruchtbaar

Dit allemaal bij elkaar opgeteld, is de kans zeer klein.
Jaa dat kan kloppen, ik ben dus de dag erna ongesteld geworden en een maand later weer dus ik denk dat het een vals alarm was
Badge +17
Wij weten ook niet of je zwanger bent of niet! Het ligt ook deels aan de sperma van je vriend. Stel hij heeft niet heel 'goed' sperma, dan raak je minder snel zwanger. Maar als hij een paar speedo's heeft tussen z'n sperma dan kan het zo zijn dat je zwanger bent. Deel het tenminste even met je vriend en ga langs de huisarts, of koop een zwangerschapstest!
@trustme, ik heb het al met hem gedeeld maar eerlijk gezegd maak ik me er geen zorgen meer van
Badge +17
Oow okey, sorry dan was m'n reactie al beetje overbodig..
@trustme, nee hoor alle reacties zijn van harte welkom

Reageer