Vraag

Kamp

  • 8 May 2018
  • 9 reacties
  • 1750 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga volgend weekend op kamp als enigste jongen er zijn alleen maar meiden van mijn leeftijd dus ik wou doen durf of waarheid naakt maar hoe vraag ik dat als een jongen aan een meid?

9 reacties

Heyy M0I,
Ik zou beginnen met langzaam aan vragen met dingen zoals: Hoe denk jij over naaktheid voor anderen, schaam je je voor je lichaam, etc.
Zo kom je iets meer te weten over wat ze wel of niet willen, en als ze er zich vrij open over voelen, vraag het ze dan gewoon.
Nou gwn wie wil t dr een spel spelen en dan DDW (doen durf of waarheid) bij mij stellen vaak de meiden de wat ‘Gekkere’ vragen! En dan speel je daarop in
Ehh...
Ik betwijfel of veel dames rond jouw leeftijd daar naar uitkijken, dus ik raad jou aan om niet te hard van stapel te lopen.
Controleer eerst of zij dat spel leuk vinden en bouw het gestaag op,
Eerst, hoe oud ben je
Oké de mensen hierboven proberen nog een beetje tips te geven maar mijn advies is VRAAG HET NIET! Als die meisjes de behoefte voelen om daar naakt te gaan zitten doen ze dat wel, als je t vraagt denken ze dat je een of andere viespeuk bent.
Ik ben 13 bijna 14
Ik kan me niet voorstellen dat een meisje van mijn leeftijd dat zou willen doen, laat staan jonger. Zoals Reme4 zegt, ze zullen je waarschijnlijk een viespeuk vinden.
Ik kan me niet voorstellen dat een meisje van mijn leeftijd dat zou willen doen, laat staan jonger. Zoals Reme4 zegt, ze zullen je waarschijnlijk een viespeuk vinden.
het is best mogelijk ik ben zovaak naakt met naakte meisjes geweest
Hoe moet ik dat vragen dan

Reageer