Jullie raarste seksdromen?

  • 15 July 2012
  • 31 reacties
  • 5676 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is de raarste (seks)droom dat je ooit hebt gehad??

Die van mij is;
Ik was een meisje (ben een jonge), en ik had een tweelingzus.
En elke keer als onze ouders er niet waren gingen wij elkaar beffen enso..
En toen een keer kwam mijn vriendin langs en hadden we een lesbische triootje..


Ik weet het, best een rare droom ;$


Groetjes -- Iemand-diejenietkent

31 reacties

Haiii K had een keer gedroomd dat ik met mijn crush (een jongen die ik nauwelijks ken maar zoooo knap is en hot en ziet er echt aardig uit) elkaar gingen uitkleden enzo en dat we een soort van afstreeplijstje hadden met alles wat we bij elkaar gingen doen was echt zo lekker

Reputatie 1
Badge

Gedroomd over sex met m'n ex (het is al bijna 2jr uit) en net toen het echt leuk begon te worden werd ik wakker 😭😭😭

Sindsdien heb ik weer een crush op haar haha 

Badge +1

Ik had een keer gedroomd dat ik een meisje (die ik niet echt super leuk vind) een knuffel gaf en ze haar broek uitdeed. Ik werd geil en ik neukte haar en dat was de droom

Badge

dat ik werd gepijpt door een zebra in dromenland

Reputatie 2
Badge +1

Mijn raarste droom is toen ik mn crush die echt heel knap is sprak midden op de gang en dat ze dichterbij komt en dat we elkaar zoenen op de gang en dan een lokaal zoenend in gaan waar les was en dan gwn zeggen iedereen eruit nu! En dan lokaal voor onszelf en dan lekker pijpen neuken en beffen met heel hard gekreun en dan naar buiten lopen alsof er niks is gebeurt

ik heb er meerdere gehad maar ik zal de leukste uitleggen:

Ik droomde ooit dat ik seks had met Robin Zomer van BENR kijk maar op spotify wie dat is of insta

Maar dat was echt heel geil, lekker en leuk.

Toen ik wakker werd dacht ik ook: waarom is niet echt gebeurd 😅

Reageer