Jullie geilste seksdromen/seksfantasie

  • 9 November 2020
  • 9 reacties
  • 3349 Bekeken

Badge +2

Hoi allemaal! Ik ben wel eens benieuwd naar jullie allergeilste seksdromen.

Ik heb er wel een paar:

Laatst droomde ik dat ik de borsten van mijn moeder mocht aanraken!

Het was zo´n realistische droom dat ik het nog goed weet:

Ik stond met mijn moeder in de badkamer en ze vroeg of ik haar borsten wou aanraken. Ik zei natuurlijk meteen ja want ik hou van borsten! Dus ze begon zich uit te kleden en toen begon ik meteen haar borsten aan te raken. Met een stijve werd ik wakker.

Ik had ook nog een paar maanden geleden een geile seksdroom over dat ik werd gepijpt door een hele mooie meid in bikini bij het zwembad. 

Laat maar in de reacties weten wat jouw geilste seksdroom/seksfantasie is.

Mijn seksfantasie is bijvoorbeeld om een keer seks  met mijn moeder te hebben.

Niet dat ik dat graag wil, maar t is gwn fantasie!

Liefs,

Anoniempje5006


9 reacties

Dat ik bij me vriendin  lag in bed en dst ze naakt baar me toe kwam en ik haar mocht  beffen en haar hele natte kutje  in me gezicht  en zij me pijpen 

 

Badge

Ik had een keer een droom dat ik mijn hete stief zus van 17 mocht neuken in een boot. Ook dit voelde heel realistisch.

Badge +1

Haha men grootste fantasie is om met men bestie te scharen en daarna er een knappje jongen bijkopt en dat we trio doen hahahahaga 

 

 

Gare fantsasie

Ik heb laatst ook nog een geile seksdroom gehad:

Mijn vriend (noem hem ff Max) en ik waren aan t zwemmen in een zwembad

Ineens kwamen er twee meiden op ons af die ons meenamen naar een kleedhokje en ons zo lekker gingen pijpen en daarna ook lekker neuken.

En me geilste seksfantasie is een keer seks hebben met Sylvie Meis

Ik had vannacht de geilste seksdroom uit mijn leven:

We waren ons aan het omkleden in de jongenskleedkamer bij de gymzaal toen ineens alle meiden uit de derde en vierde de kleedkamer binnen kwamen.

Ze gingen ons aftrekken en pijpen en toen gingen we ze neuken.

Dat was echt geil.

 

Ik heb er nog een:

Laatst droomde ik dat ik op bed lag bij mijn vader en dat mijn stiefzus in d´r bh binnenkwam.

Ze ging aan de rand van mijn bed zitten en begon me plotseling te pijpen.

Voelde best wel geil maar niet per se realistisch!

Liefs,

AjaxFan2021

Reputatie 2
Badge +1

Ik had gisteren deze droom:

Ik had met 8 vrienden (inclusief mijzelf) een slaapfeestje, ze heten: Thom, Tim, Mohammed, Daryl, Lars, Johan, Jaiden en ik natuurlijk (dit zijn niet hun echte namen!). We zaten in een kring:

En we waren ‘never have I ever’ aan het spelen en het was mijn beurt, dus ik zei: “Ik heb nog nooit sexuele fantasieën gehad over iemand in deze kamer,” (ik ben de enige gay in de groep). Iedereen deed een vinger naaf beneden, behalve Thom! Dus iedereen wou weten wie, maar hij zei niks. Hij knipoogde alleen naar mij!

Een uurtje later gingen we slapen. Het was warm, dus we sliepen allemaal zonder shirt! (Niet te vergeten dat Thom, Tim en Lars allemaal een sixpack hebben🥵) We sliepen op een aantal luchtbedden naast elkaar in de volgorde:

Ik - Thom - Tim - Lars - Mohammed - Daryl - Johan - Jaiden

Iedereen sliep al behalve ik, Thom had vanwege de warmte zijn deken weggeschopt dus ik was aan het kijken naar zijn prachtige lichaam. Toen zag ik door zijn pyjama heen dat hij een boner had en ik wilde het aanraken, dus ik greep met mijn hand ernaar toe en voelde het.  Maar op het moment dat ik dat deed werd Thom wakker, hij keek naar mij, toen naar mijn hand, toen keek hij weer naar mij, toen beet hij zijn lip en we gingen zoenen! Ik ging op hem en zijn sixpack voelen en kussen. Thom stootte per ongeluk Tim aan, die wakker werd! Zonder dat ik het door had pakte hij zijn pik uit zijn broek, trok mijn broek naar beneden en duwde zijn pik mijn kont in! Ik werd gesandwicht door 2 van de meest sexy jongens uit de klas! 5 minuten later waren we alle 3 naakt en zat ik hun beide een blowjob te geven en hun spieren te voelen toen ik wat voelde bij mijn benen: Lars was wakker geworden en wou me een blowjob geven, maar ik sprong op hem en kuste hem terwijl Thom en Tim hetzelfde deden. 

Toen ging helaas mijn wekker, ik had nog wel even door kunnen gaan🥵

Badge +1

Ik droom wel eens over een sandwich (of hoe dat ook mag heten), ik neuk een meisje van achter terwijl een vriend mij tegelijkertijd in mijn kont neukt en dan allemaal tegelijk klaarkomen…..

Badge

Ik had laast een droom dat ik op vakantie was met mijn ouders naar een camping en dat daar een supper knappe jonge was en dat we al een beetje met elkaar aan het flirten waren en toen zou ik op een avond naar het douche gebouw lopen en er stond een hele rij voor de douches en die jonge stond ook in de rij en toen gingen we samen wachten en dat hij toen zei dat we ook wel samen konden douchen omdat dat wachttijd scheelde dus dat deden we en dat we toen hele heete seks hebben gehad onder de douche🤭

Reageer