Vraag

Jouw fetish/fantasie

  • 22 May 2022
  • 8 reacties
  • 1187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik vroeg me af, wat voor fetishen hebben jullie en wat voor fantasieën heb je daarbij?

Ik geef antwoord hieronder.

Ik ben 16, jongen btw


8 reacties

Mijn fetish is in een latexpak zitten, of helemaal ingewikkeld in van dat doorzichtige huishoudfolie, en dan vastgebonden worden, en dan dat er een groep mensen met me mogen doen wat ze willen.

Of

Dat ik samem met een andere jongen helemaal insmeer met eten, pasta of pindakaas ofzo, echt helemaal, en dan seks hebben.

Badge

Die van mij is poepen en er dan soms wat vreemde dingen mee te doen… is dat raar? Heb ik hulp nodig?

Onnodige quotes verwijderd. 

Reputatie 2
Badge

mijne,

  • met een vriendengroep van 4 jongens en 2 meiden (waaronder ik en me bestie) een roadtrip maken naar zuid-frankrijk in de audi die we hebben en ik rijd en dan dat me bestie rijd in haar range rover en dat er dan een jongens bij mij in de auto zit en de rest bij haar omdat ik de spullen heb en dat we dan 's nachts doorrijden tot3 uur en dan slapen met de voorste stoelen naar beneden hij valt in slaap ik  ga met mijn vingers door zijn haren doe een deken om hem heen leggen hij pakt me dan vast trekt me op zijn lap we zoenen en dan eh ja t beetje stokje en het ringetje wel met condoom en dan dat we een stel zijn maar dat geheim houden en dat ik dan voor m zorg als we zijn aangekomen lig ik met mn bestie in een kamer dan gaat me bestie pizza halen met 2 jongens en de andere 2 vormen dan met mij een threesome en ja genant heel romantisch en dan ehh ja nog een leuke vakantie hebben samen zonder schaamte en met die ene jongen van de auto fotos maken op het strand en knuffelen op het strand bij zonsondergang

 

i know ik heb echt wilde gedachten maar ja ehh 😅

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb zelf een voetfettish, alleen voor meiden, niet die van jongens.

Mijn fantasie/fetish 

is een human furniture zijn voor mijn boyfriend en zijn vrienden.

Reputatie 1
Badge +1

 ik vind het leuk om erg dominant te zijn

Reputatie 7
Badge +9

Niet echt. Sorry😆

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb wel een zwak voor meiden in turnpakjes geloof ik. En om gedomineerd te worden.

Reageer