Vraag

Jongens zien komen

  • 15 August 2018
  • 16 reacties
  • 711 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik droom er soms van om midden in een kamer te zitten met stoelen op een rij waar allemaal jongens opzitten die ik ken waarvan ik ze allemaal stiekem graag naakt wil zien. Sommige zijn 17 jaar de meeste 16 jaar . En dan fantaseer ik dat ze allemaal een voor een pijp tot ze komen ?

16 reacties

Ik ben geen homo maar toch fantaseer ik het
Sure, ieder zo zijn fantasie , I guess.
Wat is jouw fantasie
En wat is je vraag dan?
Mijn vraag is dan wat is jullie fantasie sorry was vergeten ?
Heel veel altijd anders. Hangt een beetje af van wat er die dag is gebeurt. Heb ook wel eens hetzelfde als jij gehad. Maar dan wel met mensen van het andere geslacht
Klinkt lekker ?
Badge +3
Ik heb soms enorm veel zin om klasgenoten/school genoten/ vrienden keihard af te trekken en pijpen en daarna anaal?. Ik ben wel gay lol
heyo,
ja uhm mijn fantasie... ooit nog met me vriendin seks te hebben (zij heeft helaas zelfmoord gepleegd)
maar ja ik heb niet een hele grote fantasie erover i just want that en thats it

ronald
Ocharme jongen toch sterkte verder man ?
Hey ronald2001 ik heb al jou verhalen gelezen . Man toch ik vind het zoo rot voor jou ik wou dat ik je kon leren kennen dan had ik jou zeker geholpen ??
Hey nederland 2005 ik snap je fantasie klinkt zoo geil ?
Hey ronald2001 ik heb al jou verhalen gelezen . Man toch ik vind het zoo rot voor jou ik wou dat ik je kon leren kennen dan had ik jou zeker geholpen ??

awh, tja ik ga je niet me gegevens sturen niet alleen omdat het niet mag maar ik voel me daarbij ook gewoon niet veilig, en heb je daadwerkelijk de tijd genomen om mijn verhalen te lezen? woww
Ja echt waar jongen ?
awh thats cute... maar ill stop talking about it want dit gaat heel erg off topic

Rnald
Ik snap het ?

Reageer