Jongens vragenlijst

  • 6 December 2015
  • 46 reacties
  • 3605 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
1.Hoevaak trek je af?
2. Hoelang is je penis stijf?
3.heb je het al een keer gedaan?
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen)
5.hetero/homo?
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geëxperimenteerd?
7.je grootste sex fantasie?

46 reacties

1. Iedere dag
2. 16cm, 16 jaar
3. Nee
4. Lekker kontje en mannelijk (geen vrouwelijk type)
5. Homo
6. Ja
7. ..
1.1\2 keer per dag
2. 11 cm 14 jaar :/
3.nee
4. Goed verzorgd, niet plat lichaam of obesitas
5. Straight
6. Ja fantasien tijdens het aftrekken
7. Een grote ass die bovenop me zit (reverse cowgirl)
Reacties: 1494
2 jaar geleden Rapporteertopic
1.Hoevaak trek je af? 6 keer per week
2. Hoelang is je penis stijf? 16 cm
3.heb je het al een keer gedaan? nee
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) niet te dik (te dun hoeft ook niet) wel beetje sterk
5.hetero/homo? homo
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geëxperimenteerd? jep
7.je grootste sex fantasie? met mijn vriend eerst gaan douchen dat het daarna uitloopt tot seks
1.ongeveer 1 keer per dag
2. Hoelang is je penis stijf? 16cm
3.heb je het al een keer gedaan? 4 keer
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) blanke jongens met zwart haar
5.hetero/homo? homo
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geëxperimenteerd? nee
7.je grootste sex fantasie?
heb ik niet
1. 4x per week
2. 13 cm
3. Nee
4. Dat ze er leuk uit ziet, en dr innerlijk
5. Hetero
6. Ja
7. In de bios
1. 3 tot 7 keer per week trek ik mezelf af
2. Mijn piemel is 18cm op dit moment
3. Ja ik heb seks gehad met 3 meiden.

4. Een meisje moet een mooie ronde vorm billen hebben, borsten en billen hoeven niet zo groot maar ik wil ze wel in mijn handen kunnen houden. Als een meisje heel snel of heel erg nat word, maakt dat mij geil. Wanneer een meisje zich stoutgeil gedraagt maakt ze mij ook heel erg geil.

5. Hetero
6. Ja ik probeer graag zoveel mogelijk nieuwe dingen met mijn piemel.
7. Een meisje neuken op mijn werk
@Qwerty17,

had je een stijve piemel bij het invullen van de vragenlijst, omdat je schrijft dat je piemel "op dit moment" 18 cm is (vraag 2)?
Wat doe voor nieuwe dingen probeer je dan allemaal met je piemel (vraag 6)?

Groetjes,
M&M's
1.Hoevaak trek je af?
2. Hoelang is je penis stijf? 15cm
3.heb je het al een keer gedaan? 2 keer met een man
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) gespiert
5.hetero/homo? homo
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geëxperimenteerd? nee
7.je grootste sex fantasie?
heb ik niet
@Qwerty17,

had je een stijve piemel bij het invullen van de vragenlijst, omdat je schrijft dat je piemel "op dit moment" 18 cm is (vraag 2)?
Wat doe voor nieuwe dingen probeer je dan allemaal met je piemel (vraag 6)?

Groetjes,
M&M's


Nee maar van jou reacties soms wel... man man wat een schrijfwerk! Je lijkt wel docent in een nieuw vak van seksualiteit! 😃
Ik ook maar ff dan.

[quote=Angovis]1.Hoevaak trek je af? 4x per week, wanneer ik zin heb
2. Hoelang is je penis stijf? 16/17 cm, ben 16
3.heb je het al een keer gedaan? Nee
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) . Maakt mij niet zoveel uit, als ze/ hij maar beetje aardig is en lekker rukt met me.
5.hetero/homo? Bi seksueel
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geëxperimenteerd? Ja, je kan het niet Alleen bij het handwerk houden als je nieuwsgierigbent als ik.
7.je grootste sex fantasie? Een kleedkamer binnen Lopen of een zwembad ofzo en seks hebben met de jongens en meiden die daar zijn. Stuk of 6 mensen.

Gr manmetAntwoord,.
Hi manmetAntwoord.,

ach ja, als je er een stijve van krijgt, dan weet je iig dat je piemel het nog doet :P

Ik schrijf gwn wat ik meegemaakt heb of van andere jongens weet en ja, het is soms wat uitgebreid, maar ik lees hier op het forum al genoeg antwoorden als "vaak", "normaal", "soms", "nou gewoon", "zoals iedereen", "ja, doe ik of heb ik" en daar wordt je niet altijd zoveel wijzer van, dus ja, dan maar hoe ik het voel of meegemaakt heb. Maar iedereen moet het op zijn eigen manier doen. Het klinkt misschien wel leuk allemaal dat ik best vaak seks met jongens heb gehad, maar dat was het lang niet altijd.

Docent lijkt me niks als vak en zo voel ik het ook niet. Iedereen moet maar kijken wat ie er mee doet. Vaak is het mijn verhaal en er zijn nog een heleboel anderen met hun verhalen. Ook zoek ik best veel dingen op en dan plaats ik linkjes. Ik vind dingen opzoeken wel leuk en ik ben er (al zeg ik het zelf) ook wel redelijk goed in. Van een heleboel dingen heb ik ook helemaal geen verstand. Alleen hoor je me daar niet over.

Ik hoop dat anderen er iig iets aan hebben.

Ik snap trouwens niet dat er bij een heleboel kinderen thuis allemaal zo geheimzinnig over gedaan wordt over seks en seksualiteit. Het is wat (bijna) iedereen doet en mee maakt en toch wordt er vaak niet over gepraat en als het dan wel gebeurt dan klopt de informatie lang niet altijd, dus ja. Volgens mij kun je er het beste open over zijn en voorbereid zijn en weten hoe je zwangerschap kan voorkomen en hoe seks lekker kan zijn etc. Dat gay zijn geen ziekte is en nog meer van die dingen.

Ok. terug naar de vragenlijstjes van @Angovis. Wie vult er nog eentje in?

Groetjes,
M&M's
M&M's[/quote]

ik vind het alleen zo fijn dat je gwn open bent en gewoon zegt wat je vind. (doe ik zelf ook zo veel mogelijk.)
En dat je er gewoon schijt aan hebt en overal over durft te praten. dat vind ik mooi.

Je hebt ook mensen die erg raar opkijken als je iets doet of zegt.
Net als een klas een keer bij een school uitje: we gingen surfen dus we moesten met 2 klassen in een kleedkamer van 7 bij 3 meter.
nou prima. dus ik denk ga me gewoon omkleden. zwemkleding aan.
Ik sta 1 sec bloot. en meteen van de andere kant van de kleedkamer roept iemand. HÉ HOMO! WTF DOE JIJ NOU.
terwijl ik me gwn aan t omkleden was.
(niks tegen gays. ben zelf BI)

ik snap dat soort mensen gewoon niet echt.
wat vind jij daar van?

Ik vind dat iedereen mag doen en laten wat ie wil. als je maar respect voor elkaar hebt en niet pest. En het voor iedereen leuk probeert te houden.

das mijn mening. en dan vind ik het mooi dat jij zo open bent over wie en wat je bent en dat je mensen zo probeert te helpen.

Latah! manmetAntwoord.
Hi Angovis,

Hier mijn ingevulde lijstje:

1. Hoevaak trek je af?
elke dag 1-2 keer, soms meer, soms minder

2. Hoelang is je penis stijf?
stijf ruim 16cm lang en 14 cm omtrek en slap 14 cm lang en 12,5 cm omtrek

3. Heb je het al een keer gedaan?
ja, ik heb best al vaak jongens geneukt en ben zelf ook vaak door jongens geneukt. Jammer genoeg begon het toen mijn twin en ik misbruikt werden door een aantal jongens

4. Met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen)
ik heb nog nooit iets met een meisje gedaan en dat zal ook wel nooit gebeuren. Ik val op jongens. Ik houd van jongens van mijn leeftijd +/- 2 jaar ofzo, beetje sportief, goed haar en leuke uitstraling. Ik vind strakke buikjes en mooie naveltjes wel geil en gespierde kontjes. Verder moet ie ook emoties durven tonen en een eigen mening hebben en gwn lekker kunnen kussen/tongen, lief zijn en een lekkere piemel is ook altijd wel leuk om mee te spelen

5. Hetero/homo?
hmm, ff denken, ik ga voor …… homo, net als mijn twin en we zijn al bijna 3 jaar uit de kast en we zijn nu 15,5 jaar oud

6. Wel eens behoefte tot experimenteren? /geëxperimenteerd?
Ja, op zich is met een andere jongen aftrekken en strelen wel lekker en als we het leuk hebben ben ik niet te beroerd om ze te pijpen, nou ja, ik kan bijna niet wachten tot ik ze mag pijpen. Dat vind ik echt lekker

7. Je grootste sex fantasie?
Ik heb een paar dagen terug een leuke jongen ontmoet op een vakantiepark. Onze eerste ontmoeting was nogal apart. Ik wilde gaan douchen en trok een deur van een hokje open en toen stond hij (laat ik hem Jur noemen) daar helemaal bloot met zijn lekkere piemel naar mij toe.

Jur is echt heel knap en ik vind zijn piemel heel mooi, met een “tuutje” (beetje zoals de mijne) en hij had zijn schaamhaar geschoren, verder wel wat haar op zijn benen en op zijn kontje, maar het zag er wel mooi uit allemaal :P
Ik kon jammer genoeg niet naar hem blijven kijken, terwijl ik dat eigenlijk wel wilde.

Hij schrok niet echt en bleef gwn bloot voor me staan. Hij deed ook totaal geen moeite om zijn hand voor zijn piemel te houden ofzo. Ik zei zoiets als “wow, sorry maar je deur was niet op slot dus ja” en toen zei hij “geeft niet, ik had het slechter kunnen treffen”. We moesten allebei lachen en ik deed de deur van zijn hokje weer dicht en ging in het hokje naast hem.

We kletsen nog wat met elkaar, terwijl we naast elkaar stonden te douchen. Ik kreeg een stijve van hem, maar durfde hem niet te vragen of hij ook een stijve had aan de andere kant van het douchewandje. Misschien stonden we nog geen 30 cm van elkaar tegelijkertijd te rukken. Ik wilde eigenlijk wel spuiten, maar deed het niet, omdat ik op zo’n moment dan denk, misschien wil hij zo wel seks met me en dan kan ik mijn sperma beter voor hem bewaren, terwijl ik weet dat als ik wel zou spuiten nu, ik even later als ik dan toch seks met hem zou hebben, echt wel weer zou spuiten, maar ja.

Na het douchen stonden we samen nog even naast elkaar voor de spiegel ons haar te doen. Via de spiegel en ook rechtstreeks keken we naar elkaar en checkten elkaars lichaam. We hadden alleen een onderbroek (hij een Australian en ik een Freegun) en daarover een sportbroekje aan. Even later ging hij naar zijn ouders terug en namen we afscheid.

Ik wist eerst niet waar hij op de camping stond, maar de volgende dag zag ik hem weer eventjes. Hij stak zijn hand op en stapte toen in de auto. Hij was een hele dag weg met zijn ouders.

Gisteren heb ik even met hem staan praten en hij lachte de hele tijd en praatte leuk terug. Ik wilde het liefst met hem in een douchehokje en Jur pijpen of ’s nachts bij Jur in zijn tentje in bed kruipen en dan een hele nacht met hem vrijen :P

Jur gaat morgen weer naar huis en gaat dan een week later nog 2 weken op vakantie naar een andere plaatst. I wish I could be with him :D

Ik heb dus nog één dag om hem te pijpen, want dat is mijn grote fantasie op dit moment. Jur mag alles met me doen qua seks en ik wil hem op alle mogelijke manieren verwennen.

Ik zit nog met het beeld van zijn mooie piemel in mijn hoofd, ik had natuurlijk liever zijn piemel nu in mijn mond, maar ja, al zou ik dat beeld van zijn piemel maar naar de printer kunnen sturen of naar mijn mobieltje of zo, zodat ik voor altijd van zijn piemel zou kunnen genieten. Een 3d printer zou ook wel cool zijn, dan kan ik een dildo van zijn piemel uitprinten :P

Nou ja, zulke fantasieën heb ik regelmatig over jongens en ik zou het liefste hebben dat ik die allemaal zou kunnen laten uitkomen.

Lieve Jur, ik ben helemaal hoteldebotel van jou, ik denk aan jou als ik me aftrek 😛 en ik zou je heel graag nog veel vaker willen zien, maar de kans is groot dat ik je na vrijdag nooit meer zal zien :(
Toch heb je een plekje in mijn hart en het klinkt misschien raar, maar ik ga je missen :D

Dus ja, als die fantasie uit mag komen en als ik dan ook nog af en toe onzichtbaar zou kunnen zijn en door muren heen kan en door de tijd kan reizen, zodat ik snel en makkelijk bij alle leuke jongens binnen kan komen, dan zou dat wel lekker zijn.

Maar ja, zal wel niet. Ondertussen zeg ik maar tegen mezelf “Keep on dreaming”

Oh ja, ik ga natuurlijk nog wel proberen om iig een selfie met hem te maken en als het lukt whatsapp of insta ofzo vragen. En nu ga ik een klavertje vier zoeken voor geluk. Ik wil Jur, maar ja, ik heb Luca natuurlijk ook nog, die lieve schat.

Ik word sws wel snel verliefd op jongens, maar Jur is een geval apart. Waarom ben ik niet samen met hem onder de douche gegaan en heb ik een hokje naast hem genomen….. :?

Groetjes,
M&M’s



@manmetAntwoord.,

iedereen zou zichzelf altijd en overal moeten kunnen zijn. Ik zelf ben ook gwn het liefst mezelf en vertel ook hoe ik dingen voel en zie. Dat zou iedereen iig moeten kunnen doen, zonder dat er grapjes over gemaakt worden. Dus ja, ik vind het stom en niet grappig als ze homo naar jou gaan roepen. Het is kwetsend en onaardig en sws nergens voor nodig.

Sommige jongens zijn ook meelopers en doen ook onaardig als ze in een groep zijn. Zo ben ik ook wel eens uitgescholden door hetero jongens die zich maar al te graag door mij hadden laten pijpen de week ervoor.

Later als we dan alleen waren, gingen ze excuses maken.
Maar waarom sws wel mee doen dan aan die vervelende opmerkingen. Als je homo’s niet mag, waarom laat je je er wel door pijpen dan? Ik word er soms verdrietig van.

Het is zo krom allemaal, net zoals hun piemels soms ook zijn :)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 7
Badge +7
Hallo M&M's en ManmetAntwoord,

jullie gaan off-topic, dit heeft niet meer met de vragenlijst te maken maar gaat veel te uitgebreid.
M&M's , ik wil je vragen om een nieuw topic te openen over Jur als je daar graag over wil praten. Houd het in dit topic alleen bij het beantwoorden van de vragenlijst.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Sorry Mevrouw. Ik maak er wel even een topic over aan!
1.Hoevaak trek je af?: 9x per week
2. Hoelang is je penis stijf?: 20 cm
3.heb je het al een keer gedaan?: Nee
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen): Blond, grote borsten en goede kont
5.hetero/homo?: hetero
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geëxperimenteerd?: ja was met een jongen toen ik 10 was
7.je grootste sex fantasie?:dikke gangbang met de klas
1. Hoevaak trek je af?: ongeveer 5 à 6x per week
2. Hoelaang is je penis stijf?: 17cm
3. Heb je het al een keer gedaan?: nope
4. Met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje?: blond en grote borsten
5. Hetro/Homo: Hetro
6. Wel eens behoefte tot experimenteren/geëxperimenteerd?: Jup
7. Je grootste sex fantasie?: met twee super mooie meisjes een trio
1. Ongeveer 5 à 6x per week
2. 17cm
3. Nope
4. Blond en grote borsten
5. Hetro
6. Jup
7. Met twee super mooie meisjes een trio
1.2xper dag soms meer
2. 18cm
3. Nope wil wel graag
4.Blond lekkere komt en goede borsten
5.netto
6. Nope wel bijna
7.met een super mooi meisje het doen

Reageer