Jongens vragenlijst

  • 6 December 2015
  • 46 reacties
  • 3610 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
1.Hoevaak trek je af?
2. Hoelang is je penis stijf?
3.heb je het al een keer gedaan?
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen)
5.hetero/homo?
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd?
7.je grootste sex fantasie?

46 reacties

1) 2/3x per dag
2)16/17cm
3) nee
4)gwn iemand die ik mag
5) hetero
6)ja zo vaak
7)?
1.Hoevaak trek je af? 9 keer per week
2. Hoelang is je penis stijf? 17,5 cm
3.heb je het al een keer gedaan? Ja
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) Liefst een iets jongere jongen met een mooie piemel met wie je goed kunt knuffelen
5.hetero/homo? poliromantisch homoseksueel
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd? Ja vaak zat haha
7.je grootste sex fantasie? Kleedkamer. Voetbal. Twee jongens. Aan de slag ;)
k zal t zelf ook ff doen
1.1x per dag
2.14cm
3.nee
4.een niet een dun meisje met een ass en borsten. Een lekker lang haar
5.hetero
6.ik zou best wel willen experimenteren lijkt me wel geil
7.de leukste meisjes uit de klas kussen en dan kleren uit en hupsakee, met vriend(en) experimenteren
@ALFA77 Wat is poliromantisch homo??
Angovis,

Ikzelf ben een meisje, maar ik kan hem wel in vullen onder naam van me vriend.
1. 4 keer in de week
2. 15/16 cm
3. Ja
4. Ik heb geen voorkeur, liefst een knap meisje natuurlijk
5. Hetero
6. Ja, ik experimenteer
7. Op een plek waar de kans groot is op betrapping, wat ik diep in me hart niet wil

Succes met je topic.
@I Want You

Dat verschilt per persoon. Allereerst moet je onderscheid maken tussen seksuele geaardheid en romantische geaardheid;
Je seksuele geaardheid is tot wie je je SEKSUEEL aangetrokken voelt, je romantische geaardheid is op wie je VERLIEFD kunt worden. Bij de meeste mensen lopen seksuele en romantische geaardheid gelijk, maar bij sommigen is hij een beetje anders.

Vervolgens moet je de begrippen 'gender' en 'genderidentiteit' snappen.
Iemands gender is iemands identiteit op gebied van sociaal-culturele kenmerken en gedrag die kan worden gekoppeld aan Ć©Ć©n geslacht, geen of allebei. Bij de term ā€˜genderā€™ wordt iemands biologische geslacht volledig buiten beschouwing gelaten. Het begrip is ook alomvattender dan de term ā€˜geslachtā€™ of ā€˜sekse.ā€™ Zo zijn ā€˜manā€™ en ā€˜vrouwā€™ zowel een geslacht als een gender, maar onder de term gender vallen ook de volgende begrippen: bigender, demigender, genderfluid, genderqueer en intergender. Mensen die zich niet identificeren als behorende tot een bepaalde of meerdere genders zijn agender. Deze laatste begrippen samen zijn voorbeelden van non-binary genders. Ze betekenen het volgende:
ā€¢ Agender: identificatie met geen enkel geslacht en geen enkele gender.
ā€¢ Bigender: identificatie met zowel het mannelijke als het vrouwelijke geslacht tegelijkertijd.
ā€¢ Demigender: slechts gedeeltelijke identificatie als man of vrouw.
ā€¢ Genderfluid: identificatie als andere genders op verschillende momenten (bijvoorbeeld iemand die zich soms man voelt, soms vrouw, soms demigender, soms bigender etc.).
ā€¢ Genderqueer: identificatie met een gender die niet mannelijk en niet vrouwelijk is, m.a.w.: iemand die geen man en geen vrouw is.
ā€¢ Intergender: identificatie met meerdere genders tegelijkertijd.
De gender waarvan je zegt: "deze gender heb ik" is je genderidentiteit.

Poliromantiek of poliseksualiteit houdt in dat je je aangetrokken voelt tot meerdere genders en geslachten, maar niet allemaal. Tot welke genders iemand die poli is zich aangetrokken voelt, verschilt dus per persoon. Ik voel me zelf ROMANTISCH aangetrokken tot jongens (zowel jongens die zijn geboren als jongens die zijn geboren als meisje) en mensen die identificeren als agender, bigender, demigender, genderqueer en intergender. Seksueel beperk ik mij echter alleen tot jongens met een piemel die zich vanbinnen een jongen voelen.

Zoals je ziet is het heeeeeeeeeeeeeel ingewikkeld. Meestal zeg ik dus maar gewoon "gay" 😉
@ALFA77

Bedankt voor je reactie suc6 met je relatie(s)
Ik ben 15
1. Paar keer per week, niet elke dag. (ik ben nu bezig ;))
2. 15 cm
3. Nee
4. Mooie grote kont, tieten, maar geen gigantische neptieten, en een mooi gezicht
5. Hetero
6. Ja, ik wil wel met andere jongens rukken. En ik wil weten hoe het is om iemand te pijpen.
7. Een lekkere chick neuken met een dikke reet
1.Hoevaak trek je af?
4-5 x p.w. ong
2. Hoelang is je penis stijf?
17 cm
3.heb je het al een keer gedaan?
met jongens en meisjes
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen)
meisje lekkere kont en tieten en rood of donker haar jongen met een grote lul
5.hetero/homo?
bi
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd?
ja en gedaan
7.je grootste sex fantasie?
het met meerdere jongens en meidjes tegelijk doen
1.Hoevaak trek je af? Elke dag
2. Hoelang is je penis stijf? Idk nog nooit gemeten
3.heb je het al een keer gedaan? Nee
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) het meisje zelf! Het meisje die ik leuk vind.
5.hetero/homo? Hetro
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd? Wel behoefte niet gedaan
7.je grootste sex fantasie?
het doen met het meisje die ik leuk vind
@I want you dankjewel XD
1.Hoevaak trek je af? 3keer per week
2. Hoelang is je penis stijf? 18cm
3.heb je het al een keer gedaan? nee
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) een dun(niet al te dus meisje) met een mooie grote ass en cupmaat C borsten
5.hetero/homo? hetero
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd? wel behoefte maar nog niet gedaan
7.je grootste sex fantasie?[/quote] in een meisjes kleedkamer(van meisjes van ongeveer 15jaar) (ik ben 14) en dan wil ik dat ze na het douchen 2 meisjes naakt op mij springen(wel de mooiste ofc)
3/4 keer per week
Geen idee
Nee
Niet te dun en mooi gezicht
Hetero
Nee nog geen behoefte om te experimenteren
Heb geen sexfantasie
1.Hoevaak trek je af? 5 keer per week.
2. Hoelang is je penis stijf? 19 cm
3.heb je het al een keer gedaan? jup
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) Gewoon een meisje met ongeveer met mijn karakter. En de boobs
5.hetero/homo? Hetro
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd? Af en toe
7.je grootste sex fantasie? Trio met mn vriendin en haar vriendin
1.1 keer per dag.
2.Rond de 20 cm.
3.Nee.
4.Een meisje.
5.hetero.
6.soms.
7.heb ik niet echt
Ik ben 15 jaar, over een maand 16
1.Hoevaak trek je af? - ik trek bijna elke dag wel af, maar ik kom maar 2-3x per week echt klaar (ivm de rotzooi enzo :P)
2. Hoelang is je penis stijf? - 16.5-17 cm
3.heb je het al een keer gedaan? - nope
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) - ik vind het heel geil als de jongen een beetje beenhaar heeft en beenspieren. Beetje skinny/gespierde buik vind ik ook wel geil en liefst wel wat schaamhaar maar niet teveel
5.hetero/homo? - homo
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd? - heel vaak de behoefte gehad, nooit gedaan
7.je grootste sex fantasie? - een paar jongens van school in een hotelkamer, inclusief mezelf en een andere homo jongen
1. 1/2 keer per week
2. 16,5 cm
3. Nog niet
4. Maakt niet veel uit, zolang ik me er maar goed bij voel
5. Hetero
6. Heb wel eens nagedacht over hoe het zou zijn met een jongen, maar ben niet heel erg nieuwsgierig. Ik houd het op meisjes denk ik.
7. Met 2 meisjes tegelijkertijd sex hebben
Fappen met andere jongens en heel misschien pijpen zou ik ook nog wel eens willen proberen
1.Hoevaak trek je af? Nooit
2. Hoelang is je penis stijf? 13 cm
3.heb je het al een keer gedaan? Nee
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) als hij zelf geil is
5.hetero/homo? Homo
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd? Ik zou het wel willen
7.je grootste sex fantasie? Douchen met anderen
1.Hoevaak trek je af? Elke dag (ook om in slaap te vallen) en in het weekend 2 keer per dag.
2. Hoelang is je penis stijf? Volgende vraag aub ;)
3.heb je het al een keer gedaan? Soort van.
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) Jongen: Iets kleiner dan mij en niet al te grote penis en kort haar. Meisje: Buitenlands, Ook kleiner dan mij en niet al te grote borsten.
5.hetero/homo? Bi
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd? Ja heb geƫxperimenteerd
7.je grootste sex fantasie? Met een jongen op de bank liggen onschuldig tv te kijken en eerst elkaar knuffelen en loopt uit tot seks.
1.Hoevaak trek je af? 2 keer per dag
2. Hoelang is je penis stijf? 21cm
3.heb je het al een keer gedaan? ja
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) maakt niks uit als er maar een gaatje in zit
5.hetero/homo? hetero
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd? al eens gedaan heel vaak
7.je grootste sex fantasie? veel te groot om op te noemen
1)2 x per dag
2)12 cm
3)ja
4)als er maar een gaatje Zit
5)homo
6)ja
7)te groot om te zeggen
1.Hoevaak trek je af? iedere dag 2 keer
2. Hoelang is je penis stijf? 9,5 cm (12 jaar)
3.heb je het al een keer gedaan? nee
4.met wat voor soort meisje wil je het doen? Dus wat maakt je geil aan een meisje? (of jongen) de poes en de borsten
5.hetero/homo? hetero
6.wel eens behoefte tot experimenteren? /geƫxperimenteerd? ja
7.je grootste sex fantasie?het ooit eens doen let 21 meisjes tegelijk
ik bedoel met 2 meisjes tegelijk
1. 3 keer per week
2. 19cm (16 jaar)
3. Ja
4. Dat ze er lekker uitziet en dat ze boven op zit
5. Hetero
6. Ja
7. Lekker wilde sex na een leuke avond carnaval vieren

Reageer